Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 29.03.2024, 03:41

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    Діяльність людини. Охорона природного середовища від сміття.

    Мета: дати учням  зрозуміти, що природа і людина взаємозв’язані, виховувати в учнів правильне ставлення до природи; вчити учнів залишати після себе на природі  красиве  довкілля, розвивати творчі здібності та інтелектуальні вміння дитини, виховувати любов до природи та екологічну грамотність; познайомити з екологічними заходами у природі, спонукати брати участь у заходах  щодо охорони природи навколишнього середовища; розробити та закріпити поради щодо бережливого ставлення природи; уміння  працювати  у групі; відповідно оформлювати напрацьовані матеріали.

     

    Тип уроку: урок – проект

    Обладнання:  фільм, картки, таблиці.

     Продукт: брошура з рекомендаціями

    Форми відео презентацій:

    ·        електронна презентація;

    ·        навчальний відеофільм.

     

                                         Хід уроку

    І. Організаційний момент.

    Добрим світ створив Творець,

    Сонце – спільний наш  отець,

    А Земля, звичайно, – мати,

    Треба Землю зберігати!

    2.     Перевірка домашнього завдання

    Ви дома  заповнювали анкету «Забруднення землі». Давайте проаналізуємо результати. Кількість сміття, яке ви викидаєте за день.

    Зачитайте свої відповіді( 2 дитини).

    Як ви вважаєте. Це багато чи мало?

    А якщо за тиждень, місяць, рік.  А на планеті Земля більше, ніж  6 мільярдів людей.

     З року в piк дедалі більше людей викидають непотрiбнi їм речі.

     

     

     

    ІІ. Проблематизація.

    А) Відеоролик.

    Чи подобається вам те що ви побачили?

    -         Чому?

    -         Як ви думаєте ми можемо допомогти та покращити ситуацію. Яким чином?

    -         Діти говорять , а що ми можемо зробити?

    -         Давайте сьогодні спробуємо з вами вирішити, чим ми можемо допомогти природі.

    Як ви вважаєте, чого не любить природа?( вогнища, пляшок, сміття…)

    Як ви думаєте, а що таке сміття? ( відповіді дітей)

    « Сміття – це не речовина, а мистецтво – мистецтво змішувати разом різні корисні речі і предмети, тим самим визначаючи їм місце на звалище»  Пол Коннект

    - Чи можна  сміття, на щось переробити і повторно використовувати у якості промислової чи сільськогосподарської промисловості? 

    - На які складові можна переробити сміття?

    (Здати у пункти  вторинної  сировини;   зменшити об’єм відра;

    зробити інші корисні  речі; їжу можна віддавати тваринам, якщо це на природі, або закопувати на городі).

    Проблема, куди подiти сміття, - глобального рангу, I в світі смiття теж спалюють чи складають на полiгонах. Однак, у розвинутих країнах перед тим, як це зробити, смiття попередньо сортують i збирають в oкремі контейнери. Щоб зменшити кiлькiсть сміття, треба подумати, чи можна речi, якi ви плануєте викидати, передати комусь іншому, переробити й знову використати у домашньому господарстві, А також  можна розсортувати й здати до спеціальних пунктiв при­йому вторинноi сировини, з яких папiр, скло, ганчiр'я вивозяться на переробку для повторного використання у виробництвi нових товapiв чи пакувальних матеріалів.

     

    Це цікаво знати:

    Харчові відходи 37%

    Картон, папір  28%

    Каміння, кераміка – 9%

    Полімерні вироби  7%

    Скло-4%

    Текстиль -5%

    Деревина 3%

    Таким чином, як видумаєте,яку проблему спробуємо вирішити.

     

    2. З'ясування універсальної  цiнностi природних об’єктів  та явищ. Запитання учням.

    - Чи можуть люди жити без природи? Відповіді дітей.

    (На це питання старшокласник дав таку вiдnовiдь: - Тепер - Hi! Та прийде час, коли люди навчаться готувати штучну їжу, i вони змож:уть жити без природи!) - Чи правильно сказав учень?

    -         Якою буде ваша вiдповiдь на це питання? Чому?

    А для цього створимо корисну книгу порад «Допоможі природі вижити від сміття». Для цього я пропоную вам уважно переглянути відео, яке може допоможе вам у роботі.

     

    Зараз я запропоную теми. А ви виберете собі цікаву і об’єднаєтеся за бажанням.

     1. «Добрі поради»

    2. Прислів’я про збереження природи, вірші.

    3. Малюнки «Небезпечне сміття»

    4. Намалювати плакат «Будь природі другом»

     

     

    ІІ. Об’єднання дітей в групи для вирішення проблеми. Самостійна робота над дослідженням. Створення продукту проектної роботи.

    Знайомство дітей з алгоритмом роботи у групі

     

    Для роботи   опрацювання у групі:

    -         визначте відповідальних за вирішення проблеми;

    -         визначте ролі членів групи;

    -         уточніть завдання членів групи;

    -         надайте "ефір” усім бажаючим, кожен повинен бути почутим;

    -         підтримуйте дисципліну;

    1. «Добрі поради»

    1)Вчися розумiти природу, стань її  другом i захисником.

    2)Радій кpaci природи, не зашкодь їй своїм недбалим ставленням.

    3) В природi поводься тихо непомітно, дивись, слухай, не галасуй.

    4) Користуйся будь-якою нагодою, щоб зробити для природи щось корисне.

    5)Будь другом вcix живих істот, не муч i не вбивай тварин.

    6)Стеж за чистотою природного середовища, не залишай за собою слiдiв перебування в ньому.

    7) Допомагай тим, хто турбується про природу. Захищай її

    вiд шкiдникiв.

    2. Прислів’я про збереження природи та вірші

     «Без труда нема плода»

    «Хто про землю дбає, вона тому повертає»

    Про землю піклуйся – золотим зерном милуйся.

    Чисто там, де не сорять.

    Бережіть свій край – і зробіть із нього рай!

    Як дбаєш про природу, так і маєш!

     

    3.Засоби збору побутового сміття

    1.     Рвати папір на дрібні шматочки, а не кидати зім’явши

    2.     Менше купувати рідину в пластмасових пляшках.

    3.     Скласти «тетрапаки» перш, ніж викидати у відро.

    4.     Скляні пляшки здавати у  спеціальні пункти  вторинної  сировини, з яких папір, скло, ганчір’я вивозяться на переробітку для повторного використання у виробництві нових товарів чи пакувальних матеріалів.

    5.     Овочевi вiдходи можна використати для добрива

    4. Малюнки «небезпечне сміття»

    5. Намалювати плакат «Будь природі другом»

    6. Поради економлення природних  ресурси у сімї.

     

    ІV. Презентація роботи.

    Чим корисна буде ваша інформація.

    ·        доповідь

    Презентація проекту може оцінюватися за такими критеріями:

    1.     Практична цінність проекту.

    2.     Творчий та аналітичний підхід до роботи, об’єм розробок, новизна рішень.

    3.     Зрозумілість викладення матеріалу.

    4.     Якість оформлення звіту про роботу над проектом.

    5.     Зміст та якість наочності.

    6.     Аналіз процесу та результату роботи.

    7.     Особиста зацікавленість автора (-ів), його включеність в роботу, рівень самостійності .У чому зацікавленість.

     

    V. Аналіз роботи проектних груп та виставлення оцінок.

    Оцінювання

    Оціни себе сам

    Оцінювання групи

    Корекція вчителя

     

     

     

     

    VІ. Постановка домашнього завдання.

    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: ecorezerv (06.06.2011) | Автор: Учитель: Баландіна Ю.В.
    Переглядів: 12174 | Рейтинг: 5.0/2 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz