Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 25.04.2024, 04:26

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    Екологічна освіта дітей дошкільного віку

    Екологічна освіта

    дітей дошкільного віку

    в ДНЗ № 34 «ДЮЙМОВОЧКА»

    м.Костянтинівка Донецької області

    Зміст :

     "Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку ”

    Екологія (від. греч. oikos- будинок, житло, місцеперебування і logos-наука)
    наука про відношення рослинних та живих істот один до одного та до середовища яке їх оточує.

    Мета:
     "Формування у дітей елементарного  природоцільного світогляду, свідомо-вірного відношення до об’єктів живої та неживої природи”

    Основні завдання

             Виховання усвідомлення кожною дитиною себе як частини природи

             Формувати відчуття відповідальності  за те, що відбувається навколо дитини і наслідок її дій у довкіллі

             Формувати елементи наукових знань про взаємозв’язки між

      живими організмами та природним довкіллям

              Формувати розуміння багатогранної цінності і необхідності

      природи для людини

              Розвивати вміння класифікувати живу природу на основі

      безпосереднього сприймання та аналізу зовнішніх ознак,

      способів взаємодії із середовищем та живлення

              Формувати знання,нормам правильної поведінки в

       природному  середовищі, практичні навички та вміння,  спрямовані  на охорону та захист природного середовища.

     

    Інваріантна складова освіти

    Базова програма «Я у Світі»

    Базовий компонент дошкільної освіти в Україні

    Варіативна складова освіти

    Програма профільної групи екологічного розвитку дошкільників "Світлячок”, розроблена днз №34 міськуо «Дюймовочка»

    Інноваційні технології

    Н. Лисенко "Екологічне виховання дошкільників ”,  Київ, 1993 р.

    З. Плохій "Виховання екологічної культури  дошкільників ”, Київ, 2002 р.

    За редакцією Романчук Р.О. «Творчо-розвивальні технології в екологічній освіті дошкільників», Запоріжжя, 2005

    За редакцією Романчук Р.О. «Формування первинних екологічних уявлень у дошкільників», Запоріжжя, 2008

    Т.Г.Левченко «Рідна природа», Харків, 2008

    Екологічна освіта та виховання учнівської молоді - Київ, «Основа», 2003

     

     

    Етапи формування  екологічного світогляду

    1.     Це вивчення індивідуальних особливостей, здібностей  кожної дитини та  професійних здібностей, знань, якості викладання занять з екології, екологічної культури педагогів.

    Він полягає  в діагностиці розумових здібностей, нахилів дитини, опитуванні, анкетуванні, огляди спеціалістів на предмет здоров'я. Весь матеріал збирається в картах здоров'я, враховуються вікові особливості, і має  відображення  в щоденниках спостережень, у щоденниках вихователя.

    2.     Це створення умов для формування екологічного світогляду:

    o   Зовнішні – зв'язок з іншими установами (дитяча бібліотека, міський краєзнавчий музей, екологічні служби)

    o   Внутрішні –  створено в ДНЗ розвиваюче середовище для дітей: обладнані екологічні куточки в кожній віковій групі, оформлені екологічні стежини, розроблені  розвиваючі ігри на екологічну тематику, підібрані літературні твори, які допомагають формувати екологічний світогляд, проведена робота з кадрами : семінари, консультації, педради, розробка практичного матеріалу

    3.     Організація  навчально-виховного процесу :

         Заняття з екології 

         Заняття з ознайомлення з навколишнім   +  Народознавство

    Міні-форми :

         "Допоможемо природі ” – праця в природі

         "Працюємо в куточку природи ” – праця   в куточку природи

         "Дослідники в природі ” – експериментально-дослідницька діяльність природі.

         Дитячий туризм – екскурсії, пішохідні переходи

         Свята на екологічну тематику,

         Природоохоронні заходи

    Вкраплення історії, географії, фізики, економіки,  біології в заняття

     

    4.     Аналіз результатів :

    ·        Цікавість дитини до екологічної діяльності

    ·        Високий рівень знань, вмінь та навичок

    ·        Ініціативність та самостійність дій дитини

    ·        Сформована активна життєва позиція особистості  в пізнанні навколишнього  середовища.

     

    Завжди відкриті до активної взаємодії та співпраці,

    чекаємо відгуків та пропозицій за адресою :

    м.Костянтинівка

    Донецька область

    Вулиця Петровського,30

    Ясла-садок «ДЮЙМОВОЧКА»

    Тел. 06272  5 33 80

    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: ecorezerv (06.06.2011) | Автор: Ясла-садок «ДЮЙМОВОЧКА»
    Переглядів: 6395 | Рейтинг: 4.7/3 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz