Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 26.04.2024, 00:57

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    Колективна робота для дітей старшого віку «Осінь прийшла»
    Колесніченко О. В.
    вихователь
    я/с № 41
    м. Херсон
    Колективна робота для дітей старшого віку
    «Осінь прийшла»
    (аплікація з використання техніки «квілінг»)

    Попередня робота: підбір мелодії, картинок до заняття, підготовка основи для наклеювання, збір листя, нарізання та накручування смужок паперу, підбір віршованого матеріалу, ігор.
    Обладнання та матеріали: картина І. І. Левітана «Золота осінь», мелодія П. І. Чайковського «Жовтень», різнокольоровий двосторонній папір нарізаний смужками, клей, великий лист картону з основою для наклеювання, листячко з дерев (липа, тополя, каштан, верба, калина, клен), картинки із зображенням осені.
    Тематичний словник: строкаті барви,живопис, пейзаж, техніка «квілінг», художник, полотно, червонястий, руденький, блідо-рожевий, бордовий, кучеряві дерева, осипатись, крони.
    Мотивація:учити дітей виконувати колективну аплікацію, формувати вміння орієнтуватись у кольорах та їх відтінках, орієнтуватись у видах матеріалів, їхніх особливостях під час добору для аплікаційної роботи, розвивати спостережливість,уміння порівнювати, викликати інтерес до колективної роботи, об’єднання з однолітками для виконання складного та значного за обсягом завдання, формувати вміння обґрунтовувати власну думку, учити малят помічати красиве, естетично привабливе в природі, заохочувати милуватися природними об’єктами.
    Хід заняття
    І. Вступна частина
    Вихователь. Малята, сьогодні ми будемо з вами створювати чарівну картину. А яку саме ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.
    У садках, гаях блукає,
    Жовті шати одягає.
    Золотисту стелить постіль –
    Жде сестрицю білу в гості.
    (осінь)
    Вихователь. Так от, любі друзі, створювати ми будемо картину золотої осені, яка завітала до нас у гості.
    ІІ. Основна частина
    Вихователь. Дітки, невипадково осінню пору називають чарівною. Подивіться, які чудеса вона принесла в природу, якими строкатими барвами розмалювала всі алеї, парки, сквери, гаї. Розкажіть як виглядають дерева в цю пору року ( розгляд картинок із зображенням осені). Якого кольору листя на деревах? Подобаються вам картини осінньої природи? Чому, діти? Як вони виглядають? Справді, малята! Особливо гарні осінні дерева та кущі під променями сонечка: одні яскраво-жовті, немов із щирого золота, інші – червонясті, як вечірнє небо, є руденькі, мов лисичка, а є взагалі такі дерева, листя на яких різнобарвне – від блідо-жовтого до бордового кольору

    Психогімнастика «Я – дерево».
    Вихователь. Давайте себе уявимо деревцями, перетворимось на них.
    (вмикається музика П. І. Чайковського «Жовтень»)
    - Ми з вам міцні дерева, які простояли ціле літо високо піднявши свої гілочки. Зелене листячко шелестіло від подиху вітру, міцно тримаючись. Але з приходом осені воно почало змінювати свій колір із насиченого зеленого у жовтий, оранжевий, рожевий, червоний , бордовий, і поступово стало осипатись на землю. Тільки дерево від цього не сумує, бо воно знає, що так треба, бо деревце готується зустріти зиму, А навесні в нього виросте молоде і яскраве листячко. І дерево знову буде гратись із вітром.
    - Яка в нас зараз чудова золота осінь! Які казкові дерева! Кожна гілочка сповнена любові до свого листя, що опадає. Молодці! Якого кольору було ваше осіннє листя?
    Вихователь. Красива пора року – осінь. Зараз більшість дерев ще кучеряві, вкриті листочками. Але подивіться, будь ласка, під ноги. Що ви бачите долі? Хоча місяць листопад ще не настав, але листя потихеньку починає вже опадати, осипатись.

    Мовна гра «Осіннє листячко»
    (листочки липи, тополі, каштана, верби, калини, клена)
    Вихователь. Давайте піднімемо ці листочки. Розглянемо та опишемо їх. Скажіть мені, будь ласка, із якого дерева цей листок?( із липи) Який він? (липовий)
    Діти відповідають про кожен листочок, порівнюють їх за кольором, розміром.

    Обговорення художнього твору за темою
    Розгляд репродукції І. І. Левітана «Золота осінь»
    Вихователь. Розгляньте уважно картинку.
    - Що ви бачите перед собою?
    - Чи можна сказати, що ця картина пейзажна? Поясніть чому.
    - Хто написав картину?
    - Яка пора року зображена на полотні? Чому ви так думаєте?
    - Які ви природні об’єкти, деталі ви помічаєте розглядаючи цю картину?
    - Чи подобається вам цей твір живопису? Про що ви думаєте, роздивляючись його?
    Виконання аплікації
    Вихователь. Давайте з вами створимо свою власну картину. Але вона в нас буде не мальована а зроблена з паперу. Пам’ятаєте, ми крутили довгі смужки кольорового паперу у рулончики. От з ними ми й будемо працювати.
    - Працюватимемо ми невеличкими групам. Перша група буде наклеювати хмаринки. Який колір будете для цього використовувати? (білий, сірий)
    - Друга й третя групи наклеюватимуть крони дерев. Одні будуть викладати з круглих рулончиків паперу, інші формуватимуть листочки і викладатимуть крону з них. Які кольори будете використовувати у своїй роботі? (зелений, жовтий, оранжевий рожевий, бордовий і т. д. )
    - Четверта група наклеюватиме кущі. Які кольори візьмете ви?
    - І, нарешті, п’ята група буде наклеювати опале листя навколо дерев та кущів. Якими ви користуватиметесь кольорами?
    Діти виконують аплікацію під мелодію П. І. Чайковського «Жовтень».
    Вихователь. Кожен із вас працює над невеличкою частинкою. Та насправді, якщо зібрати все у цілу роботу, виходить, що кожен працює над важливою частиною, і без неї картини не буде.
    ІІІ. Заключна частина
    Вихователь. Давайте Помилуємось нашою роботою. Над чим ми працювали?
    - Як ви вважаєте ми впорались із завданням?
    - Яка пора року зображена на нашій картині?
    - Чи можна про нашу картину сказати, що вона пейзажна?
    - Давайте придумаємо назву твору.
    - Чи сподобалось вам працювати над колективною роботою?
    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: (06.06.2011) | Автор: Колесніченко О. В., вихователь
    Переглядів: 5479 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
    Всього коментарів: 1
    avatar
    1
    You really saved my skin with this inofrmitaon. Thanks!
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz