Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 20.04.2024, 05:13

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    Комплексне інтегроване заняття « Біла казка зими »

        Мета: Фізичний розвиток – залучати малят до рухливих ігрових вправ, удосконалювати координованість рухів; удосконалювати моторні навичко, зокрема дрібну моторику кисті, підтримувати рухову активність вихованців.

         Соціально – моральний розвиток – знайомити вихованців з правилами поведінки на природі, виховувати прагнення дотримуватись їх; збагачувати знання дітей про особливості безпечного спілкування людини з природою взимку; викликати негативне, осудливе ставлення до тих

         Емоційно – ціннісний розвиток – учити малюків милуватися зимовим пейзажем, викликати радість і захоплення від спостережень за природою взимку; викликати захоплення від спостережень у природі, учити малюків радіти спілкуванню з живою природою, розуміти цінність кожної рослини.

         Пізнавальний розвиток – уточнити та закріпити уявлення малюків про зимові природні явища, особливості вигляду зимового пейзажу тощо, сприяти розвитку різних видів уваги; формувати вміння порівнювати задані природні об’єкти, класифікувати їх.

          Мовленнєвий розвиток – збагачувати активний словник, вправляти дітей у побудові словосполучень із заданим словесним матеріалом, формувати вміння за допомогою дорослого складати розповіді про свої спостереження в природі; учити дітей розповідати про дерева, описувати їх, вправляти малят у складанні зв’язних розповідей.

          Художньо – естетичний розвиток – учити дітей помічати красу зимового пейзажу, формувати вміння милуватися ним, передавати свої враження у вокальній творчості; формувати вміння передавати образотворчій роботі свої враження.

          Креативний розвиток – сприяти розвитку творчих здібностей, виховувати прагнення до самовираження в творчості; формувати вміння пояснювати причинно – наслідкові зв’язки в природі.

        Обладнання і матеріали: штучні ялинки, біла тканина, іграшки зайчика, білочки, птахів, лисеняти, лисиці, горіхи, кошик, пакет з-під соку, ножиці, мотузка, насіння соняшника, плоди шипшини, зразки слідів, картон, кольоровий папір, клей; вірші, відеозапис пісні «Песенка про следы».

    Хід заняття

    I.                  Вступна частина

        Вихователь: Малята, нещодавно ми бачили довкола сумну картину: дерева були голими, чорними, усе довкола виглядало таким зажуреним, під ногами було грузько та мокро, бо майже весь час ішли дощі. У яку пору року так було? (Пізньої осені) А зараз щось змінилось в природі? З приходом якої пори року пов’язані ці зміни? (Із приходом зими) Справді, малята. Прийшла зимонька – зима і все довкола ніби просвітліло, повеселішало. Який колір переважає в природі? (Білий колір) Правильно. Хто може мені пояснити чому все навкруги стало білим? (Тому що випав сніг)

        Діти:

    Ас – ас – ас – прийшла зима до нас.

    Са – са – са – яка кругом краса!

    Ас – ас – ас – падає сніжок на нас.

    Си – си – си – заморозили носи.

       Вихователь: Давайте роздивимось уважно, що вкрите пухнастим снігом.

    Фізкультхвилинка «Зима прийшла»

    Прийшла до нас зима біла,

    (Малята ідуть один за одним по колу, ступаючи на носочках)

    Все пухнастим снігом вкрила:

    (Продовжуючи ходьбу, плавно розводять руки в сторони)

    І дерева, і будинки,

    (Струшують кистями піднятих вгору рук)

    І поля, й луги, й стежинки…

    (Ходьба гусячим кроком, такі самі рухи кистями біля підлоги)

    Сніг кружляє, сніг іде,

    (Діти підводяться і плавно обертаються навколо себе)

    Він несеться, він мете…

    ( Легкий біг із хаотичними махами рук.)

    Гарна казка зимова –

    (Перехід на ходьбу, щоки обхоплені долонями, похитати головою)

    Скатертина снігова!

    (Діти зупиняються і, простягаючи випрямлені руки вперед – у сторони, показують довкола себе)

    II.               Основна частина

        Вихователь: Подивіться, малята. Хто це сидить під деревцем? (Зайчик) Щось він такий сумний. Що трапилось зайчику?

        Зайчик: У всіх звірів біда. До лісу прийшов лісоруб і хоче зрубати найкрасивішу ялинку. А ми, звірята, завжди прикрашали її до нового року. Що тепер робити?

        Вихователь: Так, це дійсно біда. Але я сподіваюсь, що ми з малятами зможемо допомогти. Ходімо рятувати ялинку і свято.

        Діти:  

                     Срібні дерева,                      В срібних заметах

                     Срібне гілля                        Срібні стежки.

                     Сріблом пухнастим             Срібний – пресрібний

                     Вкрита земля.                      Ліс приберіг

                     Срібні у синьому                 Білочці срібній

                     Небі хмарки.                        Срібний горіх.

        Вихователь: Діти, а ви чуєте хтось плаче. Дізнаємось що сталося? Хто це? (Білочка) Люба білочка, чому ти плачеш?

        Білочка: Я назбирала горішків і хотіла вже ховати в дупло, але кошик розірвався і всі мої горішки розсипались. Що тепер я буду взимку їсти.

       Д/г «Де я знайшов горішок»

        (Діти знаходять горіхи і повними реченнями відповідають де саме. Наприклад: Я знайшов горішок під камінцем. Я знайшов горішок на гілочці тощо. )

        Вихователь: Ось тримай білочко горішки. А ми пішли далі у своїх справах.

       Діти:

     У скрутний зимовий час

    Залишаються у нас

    Дятел, ворон, горобець,

    Галка, щиглик і норець,

     Омелюха і сорока,

    Гомірлива білобока,

    Та синички з снігурами,

    Та вівсянки з шишкарями.

    Серед розсипу снігів

    Чути їхній мужній спів.

     

        Вихователь: Давайте послухаємо про що співають птахи.

        Птахи: Їсти хочемо, їсти хочемо.

        Вихователь: Як ми можемо допомогти птахам? (Виготовити годівниці) З чого ми їх можемо зробити?

        Діти: Збити з дерева, вирізати з пластикової пляшки, або пакету з – під соку.

        Вихователь: Ось лежить пакет з – під соку. А в мене є ножиці і мотузка. До роботи.

    Виготовлення годівниці.

        Вихователь: А що ми можемо покласти у годівницю?

        Діти: Насіння соняшника, хліб, шматочки сала, плоди з дерев і кущів (горобину, шипшини тощо)

        Птахи: Дякуємо.

        Вихователь: Молодці малята. Птахів погодували. Але ми забули про ялинку. Треба поспішати. Але хто це сидить біля пенька? (Лисичка) Це малюк лисиці, як він називається? (Лисеня) Чому ти сидиш тут сам?

       Лисеня: Ми з мамою поспішали до святкової ялинки, але я відволікся, хотів зловити мишку, і загубив маму. Що мені тепер робити?

       Вихователь: Малята, як ми можемо допомогти лисеняті? (знайти маму) А як ми це зробимо я вам зараз розповім. Подивіться на снігу видно відбитки лап, і всі вони ведуть у різні сторони. Нам треба знайти відбитки лап мами лисиці. Давайте згадаємо який слід залишає лисиця? А щоб розвеселити лисеня і щоб нам було веселіше давайте заспіваємо пісеньку «Про сліди».

    Песенка про следы

    Зверя по следам любого

    Узнавать умею я.

    И жирафа, и корову,

    И жука, и воробья.

    Чьи это следы петляют

    Около лесных дорог.

    Это по лесу гуляют

    Нособраз и дикорог.

    Нет, не то, постойте,

    Не другой ли зверь ходил?

    А, это след от крокомота

    Иди это бегедил.

    Нет, конечно, да, конечно,

    Будь уверен не гадай

    По поляне ходять снежной

    Попукан и пелигай.

    Зверя по следам любого

    Узнавать умею я.

    И жукафа, и варову,

    И, конечно, коробья.

        Вихователь: Допомогли ми і цьому звіряті, але найголовнішу проблему не вирішили. Адже свята не буде без ялинки, треба поспішати.

        Діти:

    Ялинка – це деревце вічнозелене,

    Несе воно радість для тебе й для мене.

    Ходімо у бір прогуляємось, друже:

    Повітря приємне там, корисне дуже.

    Це хто там сокиру підняв на ялинку?

    Як добре: в потрібну ми встигли хвилинку!

    Колючу красуню не можна рубати,

    Ялини потрібно нам охороняти!

        Вихователь: Вчасно ми встигли. Зупинись лісоруб. Не рубай ялиночки, не забирай свята у лісових жителів.

        Лісоруб: Але мені потрібна ялинка. Мене чекають діти до свята з нею. Що мені робити?

        Вихователь: Дітки, як ми можемо допомогти лісорубові? Адже не хочеться залишати інших малят без свята.

       Діти: Ми можемо створити ялинку власними руками за допомогою картона, паперу, ножиць і клею.

    Виготовлення ялинки.

    III.Заключна частина

        Вихователь:

    -         Вам сподобалась наша подорож?

    -         Кого ми зустріли під час неї?

    -         Може треба було дозволити лісорубові зрубати ялинку?

    -         Чому не можна рубати дерева?

    -         Чим вони корисні?

    -         Ми впоралися із завданням?

    -         Які ми з вами?

    Ми – здорові, Ми – розумні,

    Ми – щасливі, Ми – найкращі.

    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: ecorezerv (06.06.2011) | Автор: Уч. семинара
    Переглядів: 8887 | Рейтинг: 4.7/3 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz