Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 25.04.2024, 00:22

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    Комплексне інтегроване заняття « Лісова пригода»
    Комплексне інтегроване заняття
    « Лісова пригода»
    Вихователі: Колесніченко О. В ., Буганова О.В.
    Мета: фізичний розвиток – заохочувати цікавість до ігор, удосконалювати навички різних видів ходьби, розвивати рухову активність, дрібну моторику в процесі предметно-практичної дії з природним матеріалом.
    Соціально-моральний розвиток – формувати основи екологічно доцільної поведінки, учити малят правил природокористування, виховувати доброзичливе та дбайливе ставлення до живої природи, уточнити поняття про шкоду спалювання опалого листя, як фактор забруднення повітря.
    Емоційно-ціннісний розвиток – сприяти розвитку спостережливості, розвивати здатність захоплюватися осінніми барвами природи, милуватися красою осінніх дерев, радіти зустрічі з ними,.
    Пізнавальний розвиток – активізувати спостереження в природному середовищі, збагачувати знання малят про зміни в житті представників світу тварин, продовжувати вчити визначати площинні та об’ємні фігури, удосконалювати навички лічби ( пряма й зворотня, поняття «більше, менше на 1».
    Мовленевий розвиток – розвивати інтонаційну виразність мови, учити дітей давати відповідь повними реченнями, розвивати артикуляційний апарат, продовжувати вчити називати й розрізняти слова-ознаки, формувати вміння ставити до слів питання «який?», «яка?», «яке?», «які?», збагачувати словник новими словами, що означають назви осінніх явищ, продовжити роботу над звуковим аналізом.
    Художньо-естетичний розвиток – формувати у малят прагнення передавати свої враження, розвивати почуття кольору і ритму, виховувати прагнення привернути увагу до результатів власної діяльності оригінальністю та неповторністю.
    Креативний розвиток – розвивати уяву, творчу ініціативу, удосконалювати творчі здібності в процесі конструювання з природного матеріалу.
    Вікова група: старша група ДНЗ.
    Тривалість заняття: 35 хв.
    Хід заняття
    I. Вступна частина
    Вихователь 1. Діти, сьогодні ми запрошуємо вас на прогулянку до осіннього лісу. Там може трапитись якась небезпека. Що ми повинні взяти з собою ?
    Діти. Аптечку: бинт, вату, зеленку.
    Вихователь 2. А що треба зробити перед тим, як вийти з дому?
    Діти. Якщо підете в гості з дому
    Надовго до своїх знайомих,
    Про воду, газ і струм не забувайте,
    Ретельно все перевіряйте.
    Вихователь 2. А чому треба все перевіряти?
    Діти. Тому, що може бути пожежа або потоп.
    Вихователь1. Давайте згадаємо правила поведінки в лісі.
    Діти. В лісі не можна розоряти гнізда, ловити комах та звірів, ламати гілля, їсти незнайомі гриби та ягоди.
    Вихователь 2. Ми згадали всі правила екологічно доцільної поведінки. Тож, рушаймо до лісу.
    II. Основна частина
    Діти. Гайда в ліс! Найдемо жолудь!
    - А навіщо?
    Щоб над ставом посадити.
    - А навіщо?
    Щоб там дуб високий виріс.
    - А навіщо?
    Щоб гніздо звила синичка.
    - А навіщо?
    Щоб зросли у нім пташата.
    - А навіщо?
    Щоб зраненька щебетали.
    - А навіщо?
    Щоб зі сну тебе збудили.
    - А навіщо?
    Щоб гайнули ми до лісу.
    - А навіщо?
    Щоб знайти у лісі жолудь…
    ( Вмикаються звуки музики )
    Вихователь 1. Ось ми і в лісі. Роздивіться навкруги. Що ви бачите? Які дерева? Ми знаходимось у змішаному лісі. Він так називається тому, що в ньому ростуть хвойні та листяні дерева.
    Д\г « Назви дерево » , з використанням ілюстрацій та загадок.
    Вихователь 2. Яка зараз пора року? З чого це видно?
    Діти. Убралася осінь в золоте намисто.
    Золоте волосся розплела над містом.
    Кольорові фарби вийняла з кишені.
    І малює осінь жовтим по зеленім.
    Здогадатись можна в парку по деревах,
    Є червона фарба в неї і рожева.
    Вихователь 1. А що це навкруги?
    Діти. Листя.
    Осінь, осінь…Лист жовтіє,
    З неба дощик часом ллє.
    Червонясте, золотисте
    Опадає з кленів листя.
    Вихователь1. Візьміть листя. Давайте пограємо у гру.
    ( дихальні вправи )
    Чистомовка
    Ад-ад-ад- на дворі листопад.
    Ять-ять-ять- то листочки шелестять.
    Ра-ра-ра- золота прийшла пора.
    Ми-ми-ми- різнобарвні килими.
    Щі-щі-щі- золоті ідуть дощі.
    Вихователь 2. Як гарно ви гралися з листочками. А тепер давайте з листя викладемо килимок. Вам подобається? Які ви молодці. Походіть по килимку з листя. Як воно шелестить? ( Ш-ш-ш )
    Вихователь 1. Вам подобається в лісі? Які ви молодці, що не полінувалися рано встати і відправитись на прогулянку. Давайте заспіваємо веселу пісню.
    ( діти виконують під фонограму « Ранкову пісеньку » )
    Лісова фея. Добрий день. Я – Лісова фея. А ви хто такі? Чого розшумілися? Осінь – це пора тиші і спокою. А ви так голосно співаєте, розбудили тих лісових звірів, що вже заснули до весни, ведмедя, їжака, борсука, мишку…
    Вихователь 2. Вибач нам, будь ласка. Як ми можемо загладити свою провину?
    Лісова фея. Я хочу запропонувати вам ось що: восени в лісі у мене багато клопоту – треба скинути листя з дерев, допомогти птахам та тваринам зробити запаси на зиму, провести відлітаючих птахів у вирій, тому мені потрібні помічники. Віддайте мені двох ваших дітей і йдіть собі додому.
    Вихователь 1. Мені така пропозиція не подобається. А вам, діти?
    Діти. Ні.
    Вихователь 2. Люба фея, ми дійсно порушили спокій у твоєму лісі, але тут так гарно, що ми не змогли стримати радість. Тому ми пропонуємо влаштувати інтелектуальне змагання. Ти підготуй завдання для дітей. Якщо вони з ними впораються, ти не будеш забирати наших дітей, а якщо не впораються – тоді забереш.

    Завдання з грамоти:
    1.Д\г «Скажи який» - описати малюнки на картинках, підібрати до них запитання.
    2.Д\г «Чарівні скриньки» - відокремлення голосних та приголосних звуків, виділення першого звуку в словах.
    3.Мовна гра «Складаємо віршик» - підбір рими у віршу.
    Коли осінь настала,
    Птахам холодно… (стало).
    Ждуть вже зимоньку звірі,
    Птахам час вже у …(вирій).
    Всі комашки-малята
    До весни аж будуть…(спати).
    Павучок мандрує нині
    На сріблястій …(павутині).
    Відлітають пташки –
    Журавлі та…( шпаки).
    Щоб ви вдало долетіли,
    Хай міцними будуть…( крила).
    Ключ піднявся у блакить,
    Хай вам, птахи, всім…(щастить).
    Завдання з математики:
    1.Д\г «Рахуй далі» - пряма та зворотня лічба у межах 10.
    (використовується природний матеріал: каштани, жолуді, горіхи…)
    2.Д\г «Менше на 1, більше на 1» - викладання природного матеріалу на двох смужках, позначення кількості відповідною цифрою.
    3.Робота з дарунками Фрьобеля: кубом та кулькою на нитці – визначення площинних та об’ємних геометричних фігур, доведення істини дослідним шляхом.
    Лісова фея. Які ви молодці, такі розумні, такі дружні. Я з радістю проведу вас додому. Вже настає вечір, ви хочете посидіти біля вогнища, відпочити, спокійно поспілкуватися? А ви вмієте мріяти? Розкажіть про свої мрії. Якщо мрії чисті, добрі, гарні, вони обов’язково здійсняться.
    Вихователь 1. Виконуємо вправи дотикового масажу.
    Вихователь 2. Виконуємо вправи дихальної гімнастики ( аромотерапія )
    Вихователь 1. Виконуємо цілющу мудру( обидві долоні з’єднані разом, пальці схрещені між собою. Великий палець однієї з рук відставлений у сторону та оточений вказівним та великим пальцями іншої руки ). Промовте чарівне слово « Ла-а-ам » .
    0
    Лісова фея. Я була рада з вами познайомитись. Нажаль, вам пора додому. До побачення. Приходьте в гості до лісу.
    III. Заключна частина
    Фізкультхвилинка
    Сьогодні наша дітвора в ліс ходила пішки.
    ( ходьба на місці )
    Хто опеньки назбирав,
    ( присідання )
    Хто нарвав горішки.
    ( піднімання рук вгору )
    Я ж усіх перехитрив, хоч ходив потишку,
    ( ходьба по колу навшпиньках )
    В кошик назбирав грибів,
    ( присідання, показуючи заокругленними долонями «кошики» )
    В пазуху – горіхів.
    ( прогладжування себе вище живота )
    А в кишені я приніс двох жуків рогатих,
    ( повзання )
    Хоч пошкрябав собі ніс,
    ( стоячи прямо, терти ніс )
    Щоб їх упіймати.
    ( стискання і розтискання кулачків )
    Вихователь 2. Де ми були? Яке нове правило поводження в лісі вивчили? Кого бачили? Що робили? Як ви себе почуваєте? Який настрій? Чи сподобалась вам лісова пригода? Які ми?
    Діти. Ми – веселі, Ми – здорові,
    Ми – щасливі, Ми – найкращі!
    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: (06.06.2011) | Автор: Колесніченко О. В ., Буганова О.В.
    Переглядів: 13616 | Рейтинг: 4.5/2 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz