Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 25.04.2024, 07:27

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    Виховний захід Вчителя: Баландіна Ю.В.; Полозова Н.С. Тема: «Вода має бути чистою» (1,3 клас)
    Виховний захід
    Вчителя: Баландіна Ю.В.; Полозова Н.С.
    Тема: «Вода має бути чистою» (1,3 клас)
    ( урок –презентація учнівського проекту з курсу « Я і Україна»)
    Назва проекту: Вода має бути чистою.
    Ключове запитання: Чому вода має бути чистою?
    Тематичні питання:
    1. Від чого залежить чистота води?
    2. Що необхідно робити для збереження водних ресурсів нашої планети?
    Змістові питання:
    1. Чому на Землі стає менше чистої води?
    2. Як люди запобігають забрудненню води в природі?
    3. Як у місцевості, де ти живеш, охоронять водойми?
    Навчальні предмети:
    Інформатика, Я і Україна, математика, географія.
    Класи, які беруть учать у проекті: 1 та 3.
    Стислий опис:
    Учні досліджуватимуть , для чого на Землі необхідна вода, яке значення її для людей, чому на Землі стає все менше і менше чистої води; обговорюватимуть, як люди запобігають забрудненню води в природі; встановлюватимуть, як у місцевості , де ти живеш, охороняти водойми.
    Серед учнів буде проведений конкурс малюнків « Охорона водойм», також створюватимуть презентацію про це в Power Point. Вони шукатимуть цікаву інформацію про охорону води в бібліотеці, згодом випустять публікацію.
    У кульмінації проекту учні братимуть участь у проведенні «круглого столу» за темою « Вода має бути чистою».
    На початку проекту для перевірки готовності учнів до роботи в проекті вони працюють із тестовими завданнями, переглядають демонстраційні діаграми.
    Учні разом із батьками шукають інформацію в Інтернеті, досліджують, які заходи охорони води є в Україні, вчаться працювати в Power Point. Потім діти об’єднуються в групи:
    1. Досліджує наслідки забрудненої води, а також створює презентацію.
    2. Друга група шукатиме цікаву інформацію в бібліотеці про шляхи збереження чистої води та випустить публікацію.
    Після завершення проекту учні разом із батьками обговорюватимуть інформацію за круглим столом.
    Оцінювання знань та вмінь учнів: знання та навички оцінюватимуться за розробленими формами оцінювання.
    Ключові слова: очищення води, шляхи збереження чистої води, охорона водойм, водні ресурси.
    Мета уроку: збагатити знання учнів про воду, її значення в живій природі, вдосконалювати навички обчислювання, вивчати значення природоохоронної роботи, формувати уміння виступати перед аудиторією, коротко формулювати свою думку, використовувати різні мультимедійні засоби, добирати переконливі факти для аргументації думок, формувати дизайнерські уміння,
    Виховувати економне і дбайливе ставлення до природи рідного краю, санітарно-гігієнічні навички.
    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: (06.06.2011) | Автор: Баландіна Ю.В.; Полозова Н.С.
    Переглядів: 5591 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 4.5/2 |
    Всього коментарів: 6
    avatar
    1
    Хід уроку
    1. Організація класу.
    2. Мотивація навчальної діяльності, актуалізація опорних знань.
    - Чому вода має бути чистою? Чи хочете ви бути здоровими і від чого це залежить? Чому на Землі стає все менше чистої води? На ці запитання ми знайдемо відповіді під час нашого уроку, який є підсумком роботи двох тижнів.
    - Перш ніж розпочати звітувати про вашу роботу, з’ясуємо для чого на Землі необхідна вода?
    - Звернемося до таблиці ( таблиця № 1 на моніторі ПК)
    • Організм людини складається на 2/3 із води
    • Дорослій людині необхідно споживати 2,5 л води на день.
    • Людина не може прожити без води більше 8 днів.
    • За все життя людина споживає 50 – 60 т води.
    • Щоб виростити 1 кг овочів, зерна витрачають 5 т води.
    • Щоб добути 1 т вугілля, потрібно 5 т води.



    - Отже, для чого необхідна вода людині?
    - Пригадайте за власними спостереженнями, коли кімнатні квіти не полити вчасно, що з ними відбувається? Так вони в’януть.
    - То для чого потрібна вода рослинам?
    - А тваринам потрібна вода?
    - Тож вода необхідна на Земля для життя
    3. Узагальнення і систематизація знань.
    - а зараз ми послухаємо результати роботи над проектом « Чому вода має бути чистою», в ході якого учні були розділені на групи.
    Кожна група презентуватиме напрацювання протягом 5 хв., а решта повинна уважно слухати, щоб потім поставити запитання до кожної групи. Перша група - просліджувала наслідки забрудненої води, а також створювали презентацію, тож слово командирові першої групи.
    ( Учень звітує)

    Після чого запитання до дітей : « Чому на Землі стає все менше води?»
    Командир групи: « Ми дійшли висновку, що стає менше води на Землі через господарську діяльність людини.
    Учитель пропонує учням заповнити схему « Що в нашій місцевості забруднює воду» ( таблиця № 2)
    - Отже, хто винен у зменшенні чистої води на планеті? Так, винна сама людина.
    avatar
    2
    Друга група шукала інформацію про шляхи збереження чистої води, створювала публікацію. Робота проходила таким чином.

    Тож слово командирові групи.
    Учень звітує про результати роботи другої групи.

    Запитання до учнів :
    « Що необхідно робити для збереження водних ресурсів планети?»
    Командир другої групи: « Ми повинні не тільки запобігати забрудненню води, але й економити воду»
    Учитель пропонує виконати практичні завдання ( таблиця №3)
    Обговорення і перевірка виконаної роботи.
    - Отже, щоб зберегти водні ресурси на планеті, ми повинні запобігати забрудненню води та економити її.
    Запитання до учнів: « Чому вода має бути чистою?»
    Командир групи: « Ми впевнилися, що від чистоти води залежить не тільки наше здоров’я, але й взагалі життя на планеті».
    4. Підсумок уроку.
    - А зараз ми оцінимо свою роботу у групах. Я роздам вам листочки оцінювання. Уважно прогляньте їх і, якщо не виникло запитань, заповнюйте.
    - Остаточні підсумки та результати повторного опитування будуть оголошені на засіданні круглого столу, який буде проводиться із батьками і буде кульмінацією нашого проекту.
    5. Домашнє завдання
    Перша група підбирає прислів’я та приказки про воду.
    Друга - народні прикмети.
    Третя – загадки.
    avatar
    3
    Звіт про результати роботи
    Творча робота учнів 3 –Б класу
    Сказка «Приключение капли» Лебедева Елена
    Жила капля по имени Мокруша. Она весело плескалась в речке со своими братьями и сестрами. Однажды она поспорила со своими друзьями, что сможет подняться к солнышку. Все стали ее отговаривать, но Мокруша никого не слушала. И вдруг поднялся сильный ветер, Мокруша оттолкнулась от воды и полетела. Долго ждали ее друзья, но зашло солнце, а Мокруши все еще нет. Не скоро они увидят Мокрушу, ведь она превратилась в тучку. А на следующее утро она выпала на сухое поле дождем. И напоила ромашку, которая не могла пробить твердую землю. Благодаря Мокруше она поднялась к солнцу. Так наша капля путешествовала от одного цветка к другому в поисках дороги домой. Шли дни и недели, оставалось совсем немножко до речки. Вдруг настала зима. И Мокруша превратилась в льдинку. Пришла Весна. И ручеек подхватил Мокрушу, отнес ее домой. Там она повстречала своих друзей и рассказала им о своём чудесном превращении.
    Сказка «Путешествие капельки»
    В небесном царстве много разных городов. Один из них, город капельных туч. Капельным тучам разрешено двигаться по разным маршрутам. На солнечном маршруте тучки открываются и капельки начинают свое путешествие. У каждой капельки оно свое. Вот капелька переливается различными цветами радуги, блестит и светится, как светлячок. Капелька эта начинает спускаться вниз к реке. Приземление мягкое, скользящее. В реке капелька слилась с водой и сразу услышала ее песенку. Речка рассказала ей о древних историях городов и стран. Капелька еще маленькая, первый раз путешествует, и потому никак не могла понять, о чем речь. Река несет капельку все дальше и дальше, мимо мелькают леса, дома, и вдруг в реке с большим порывом понеслась вниз. Капелька закрыла глазки – у нее перехватило дыхание. Внизу виднеется город – отстойник. Капельке не очень хотелось попасть в него, она попыталась отделиться от потока воды, у нее это не получилось. Капелька поняла, что нужно двигаться вперед. Капелька закрыла глазки и сразу очутилась в тонкой струе, которая направлялась к крану. Капелька не успела ничего понять, как услышала радостный детский крик. Ребенок с радостью умывался, и капелька участвовала в этой радости. Ей хотелось остаться навсегда в этой радости, но движение потока воды было сильнее ее желания. Капелька увидела вокруг себя темный поток, который прибыл в очистительный город. В этом городе капелька отдохнула – ее привели в порядок, она была готова опять двигаться. На этом путешествие капельки не закончилось. Наша капелька за примерное поведение побывала на разных маршрутах. Она была снежинкой, ледяным кристалликом, была на поливе земли, была водяным паром. Капелька очень счастлива, довольна своим путешествием.
    Шиманович Анна
    avatar
    4
    «Вода – це добре» - «Вода – це погано»

    Вода – це добре.
    Тіло людини складається не лише зі шкіри та м'язів. На 65 % воно складається з води. Без харчів людина може прожити кілька тижнів, без води – загине вже за декілька днів. Людина здавна мріяла про безсмертя. Мандрівники настирливо шукали еліксир життя. Та вони і не здогадувалися що таємничий еліксир – це звичайна вода. Та сама вода, що заповнює моря, озера, річки, випадає на землю дощами, вкриває її сніговим покривалом. Вода без якої не можливе існування всього живого.
    Якість питної води визначається багатьма параметрами. Серед них в першу чергу слід відзначити такий, як наявність забруднень.
    Забруднення діляться на:
    - Мінеральні (пісок, глина, руда, солі);
    - Органічні (залишки рослин та тварин);
    - Бактеріальні (викиди біофабрик, підприємств).
    Прислів'я та приказки про воду:
    Не плюй у криницю, бо доведеться з неї ще води напитися.
    Без води і не туди, і не сюди.
    Без води й борщу не зварити.
    Вивели його на чисту воду.
    Пролиту воду назад не збереш.
    Вода крапля по краплі і камінь довбає.
    Загадки про воду:
    Мати сина народила, а син – матір (вода і лід)
    Горя не знаємо, а гірко плачемо (дощ)
    Навкруги вода, а з питвом – біда (море)
    Вода – це погано
    Повінь – природне лихо, що виникає, коли вода виходить за межі звичайного для неї басейну водойми.
    Повені на річках трапляються, коли вода переповнює річище і розливається по річковій долині.Подібні повені зазвичай трапляються внаслідок прориву дамб або ж зміни річкового русла.
    Науменко Артема
    avatar
    5
    «Шляхи збереження чистої води»

    Шляхи збереження чистої води в домашніх умовах Вода – це джерело життя. Без води не існувало б життя. Як зробити нашу воду чистой? У сьогоденні часу світ стоїть перед проблемою техногенних забруднень. Більшість країн Західної Європи, Америка вже давно не вживають воду з-під крану. Не дивно, що карельський шунгит купують Голландія, Норвегія і інші країни. Таку воду по праву можна назвати водою нового покоління. Вона зобов'язана тією цілющою властивістю шунгита, за яких його справедливо цінували предки. Шунгит – універсальний древній мінерал, що добувається на єдиному в світі родовищі в Карелії. По дії на організм йому аналогів нема. Унікальність шунгита пояснюється наявністю в нім особливої рідкої форми молекул вуглецю – фуллеренов, за відкриття яких група англійських учених в 1998 г удостоїлася Нобелівської премії.
    При взаємодії з водою шунгит структурує її і робить біологічно активною; очищає від шкідливих домішок (нітрати, важкі метали, хлорорганічні з'єднання, яйця гельмінтів, нафтопродукти, пестициди, радіонукліди, феноли, бактерії і віруси); насичує організм корисними мікро- і макроелементами і поглинає шкідливі; робить воду не просто чистою, а водою нового покоління. У чому користь кремнієвої води? У воді кремінь виробляє особливу кислоту, а при попаданні в організм така вода розчиняє шлаки, руйнує відкладення солей. Кремнієва вода сприяє розчиненню і виведенню каменів і піску. Кремнієва вода є бактерицидною, вбиває вірус грипу, заспокоює зубний біль, допомагає при ангіні, нежиті, розладі шлунку, сприятливо впливає на функції печінки, нирок, нормалізує обмін речовин в організмі. Таким чином, вода активована кремнієм поєднує в собі свіжість джерельної, чистоту і структуру талої і бактерицидні властивості срібної води. Це найдоступніші методи очищення води будинку
    Радченко Олександра
    avatar
    6
    Наслідки забрудненої води
    На Землі стає все менше чистої води. У водойми часто потрапляють отруйні речовини з фабрик і заводів. А також вода, забруднена на фермах і в побуті. Через аварії танкерів, теплоходів у воду морів і океанів витикають тисячі тон нафти. Іноді на берегах річок, озер, ставків люди миють автомобілі і забруднюють воду бензином.
    У брудній воді багато шкідливих речовин і хвороботворних бактерій. Вони викликають різні хвороби в людей. У такій воді гинуть рослини і тварини.
    Щоб зберегти воду чистою на підприємствах будують очисні споруди.
    Тут вода проходить крізь фільтри. Вона звільняється від шкідливих речовин і чистою повертається до водойм.
    Для збирання нафти будують спеціальні кораблі – нафтозбирачі.
    Оберігати водойм дорослим допомагають школярі.
    Щоб водойми не замулювались, на берегах ставків і річок вони висаджують рослини.
    Води на Землі багато, але більшу її частину становить солона вода морів і океанів. А людині потрібна прісна вода. Її на Землі мало. На кожні 100 літрів води припадає лише 2 літри прісної. Тай цю воду спочатку треба добути.
    Адже значна її частина законсервована у вигляді льоду або схована глибоко під землею. От і виходить, що з кожних 100 літрів води людині дістанеться лише півтори склянки.
    Пилипенко Евеліни
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz