Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация
Друзі сайту

Оновлення форуму
  • Работа в интернете (2)
  • Честний відгук (0)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Дизайн и структуризация сайта (59)
  • Дом для Ваших родных (1)
  • Закарпатська область (3)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Здоров'я спини (0)
  • Категорії розділу
    Новини тільки дитячих організацій [624]
    Інші новини [186]
    Хмара тегів
    Республика Мечта запорожье Вестник Мечты конкурс здоровье Республіка Мрія Запоріжжя ЗРЗ екоосвіта Вісник Мрії Мама-86-Запорожье питание Экомарафон ВМ-НФ МАМА-86 Електронні відходи МАМА-86-Запоріжжя екомарафон Живи органічно живи органично
    Пошук
    Календар
    «  Март 2012  »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 6
    Гостей: 6
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 16.06.2025, 13:53

    Головна » 2012 » Март » 13 » Інформаційний простір повинен бути екологічним
    Інформаційний простір повинен бути екологічним
    21:15

    Раніше портал шкільної преси пропонував перегляд перших трьох частин відео-звіту виступу керівника Всеукраїнського експерименту з впровадження медіа-освіти в учбовий процес ЗНЗ України Любов Найдьонової на семінарі «Практична медіа-освіта» (Дніпропетровськ, 24-25 лютого 2012 р.).

    За словами керівника медіа освітнього проекту «Вісник Мрії – новий формат» ЗНВК №19 Андрія Єлькіна, процес підготовки відео-звітів продовжується, готуються чергові фрагменти лекції заступника директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, завідувачки лабораторії ПМКМ в Україні, кандидата психологічних наук Любов Антонівни Найдьонової. Крім того, за час проведення дводенного семінару видавництвом «Вісник Мрії» накопичені й інші цікаві відеоматеріали, які мають велику цінність як для педагогів, які визначились з пріоритетами медіа-напрямку у своєї професійної діяльності, так й для всіх інших вчителів, яким терміново доведеться здійснювати перебудову традиційних підходів до структурування навчального процесу з урахуванням нових умов та чинників.

    Пропонуємо до перегляду четверту частину відео-звіту. Перший, другий та третій фрагменти можна переглянути за адресою гіперпосилання.

    В цій частині Любов Найдьонова розповідає про можливості медіа   щодо психологічного заспокоєння дитини, як направити її увагу у віртуальний світ, коли це є обґрунтованим педагогічним прийомом. При цьому для медіа, - говоре лектор, - існує ефект звикання та формування залежності. Тому слід долати негативні прояви – формувати вітчизняну модель медіа-освіти, мінуючи залякування дітей, що може  віктимізувати їх. Не можна  формувати відчуття жертви та посилювати це відчуття попередженнями про негативні впливи. У всьому світі в медіа-освіті переходять від моделі «щеплення» до творчих моделей, коли дитина сама навчається щось робити. Лише тоді вона по іншому вчиться сприймати медіа. Наприклад, дитина може сама зробити якийсь маленький мультик, й вже  такий учень буде інакше реагувати на ті зразки мультиплікації, які пропонує сучасне телебачення та які змістовно можуть бути наповнені агресивним та деструктивним з точки зору впливу на особистість дитини контентом. Формується критичність, але не завдяки попередженням та заборонам, а завдяки тому, що дитина сама створила медіа-продукт та побачила, як це вплинуло на навколишній світ.

    Любов Найдьонова характеризує моделі медіа-освіти, що існували у минулому, існують в різних (європейських, американських та інших) соціокультурних традиціях та які інтегровані у національну модель, головною ідеєю якої визнається розвиток критичного мислення.

    Категорія: Новини тільки дитячих організацій | Переглядів: 697 | Додав: ecorezerv | Рейтинг: 5.0/1 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2025
    Сайт управляється системою uCoz