За підтримки  ІВ

«Вісник Мрії»

Меню сайту
Нові коментарі
Молодцы! Так держать! )

Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • От этого нельзя отказаться. (1)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (57)
  • Еко-календар зі християнськими святами звязаними з природою (6)
  • Організація і проведення малотривалих таборів (6)
  • Цікаві місця мого регіону (13)
  • Категорії розділу
    Новини тільки дитячих організацій [517]
    Інші новини [179]
    Хмара тегів
    здоровье Легіони Землі ЗРЗ екоосвіта Республика Мечта МАМА-86-Запорожье ПИТАНИЕ Вісник Мрії Запоріжжя Республіка Мрія Экомарафон Вестник Мечты електронні відходи Мама-86 ВМ-НФ Запорожье Живи органічно живи органично конкурс Мама-86-Запоріжжя
    Пошук
    Календар
    «  Апрель 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 22.10.2018, 08:05

    Головна » 2018 » Апрель » 4 » В "Республіці Мрія" відбудеться конкурс цифрових плакатів ресурсозбереження
    В "Республіці Мрія" відбудеться конкурс цифрових плакатів ресурсозбереження
    10:02

    Сьогодні, 3.04.2018, в Запорізькому НВК №19 (Військбуд, 13) для учнів 5-10 класів відбувся черговий майстер-клас медіаосвітнього проекту «Вісник Мрії – Новий Формат» від Андрія Єлькіна.

    Представники редколегій Шкільного медіахолдингу знайомилися з особливостями створення цифрових екологічних плакатів задля участі у загальношкільній інформаційно-просвітницькій кампанії «Збережемо ресурси для себе та наступних поколінь».

    Кампанія має конкурсний формат та проводиться в рамках Екологічного Марафону «Планета Земля - ​​територія Мрії» з 2 по 16 квітня 2018.

    В ході майстер-класу учні дізналися про вимоги до статичної соціальної (екологічної) реклами, про те, як побудувати концепцію проекту, які чинники потрібно враховувати, щоб плакат зміг захопити увагу цільової аудиторії. Розбиралися з поняттями «естетика зображення», «кольорові рішення», «презентація проблеми», «авторське право та запозичення», «психологічні впливи візуальних текстів», розглядали зразки плакатів, порівнювали їх з точки зору критеріїв, за якими експертна рада буде оцінювати творчі роботи, працюючи з комп’ютерними програмами, створювали пробний  плакат.

    Виявилось, що екологічний плакат – це яскраве зображення, що супроводжується коротким текстом (лозунгом, слоганом), який понукає до дії. Він завжди зроблений в агітаційних або просвітницьких цілях та пропагує базові екологічні цінності. В ньому відображені значущі екологічні проблеми, загрози для природи і навколишнього природного середовища, які пов'язані з антропогенним впливом (наприклад, з господарською діяльністю людини).

    Учасники звернули увагу на важливість однозначного тлумачення створеного образу: всі шуми і сторонні смисли, що заважають сприйняттю основної думки, ідеї плаката, повинні бути відкинуті.

    Дизайнер повинен орієнтуватися на сучасні вимоги в області візуального сприйняття графічних об'єктів, вміло використовувати весь арсенал композиційних і креативних засобів для створення незабутнього і лаконічного плаката, - підкреслив Андрій Єлькін.

    За його словами, специфіка художньої мови плаката визначається тим, що: він повинен привертати увагу, відразу кидатися в очі. Узагальненість форм сприяє миттєвому запам'ятовуванню. Автори повинні відводити велику роль силуету, підбору яскравої кольорової плямі, узгодженості всіх елементів композиції, вибору вдалого шрифту.

    В ході майстер-класу було зазначено, що тематичне спрямування конкурсу - ресурсозбереження в побуті, в школі, в повсякденному житті. Під ресурсами, які вимагають заощадження, розуміються: вода, електроенергія, побутовий газ, відходи (пластик, папір, харчові, електронні відходи) тощо.

    Учні дізналися, що важливою частиною інформаційно-просвітницької кампанії також є процес поширення плакату серед мешканців  мікрорайону навчального закладу. Тому учасники обов’язково повинні тиражувати плакат у можливій для них кількості примірників (А4) і поширювати в мікрорайоні «Військбуд», «Леваневського» або в інших районах міста Запоріжжя.

    Крім того, умови конкурсу передбачають створення на Порталі шкільної преси новинного матеріалу про поширення плакату. У новинному повідомленні повинні бути фотографії або відео з фіксацією події інформаційно-просвітницької акції.

    Нагадуємо, для участі в конкурсному проекті учасники повинні до 16 квітня 2018 подати наступні авторські продукти: 

    1. На адресу vestnikm@gmail.com  -  плакат, виконаний в електронному вигляді з використанням будь-яких комп'ютерних програм . На плакаті маленькими літерами вказується назва редколегії , назва школи, кількість примірників.
    2. Новина на Порталі шкільної преси Запорізького НВК №19 про поширення авторського плакату.

    Журі оцінює участь редколегій в Конкурсі за наступними критеріями:
    - плакат (оригінальність ідеї, дотримання стандартів, новизна, естетика);
    - тираж і поширення (кількість примірників, охоплений мікрорайон);
    - новина про подію (текст, фотографії, телесюжет - якщо є).

    Підсумки конкурсу підводяться 16 квітня 2018 року.
     

    Категорія: Новини тільки дитячих організацій | Переглядів: 67 | Додав: ecorezerv | Теги: ресурсозбереження, плакати, екомарафон, Республіка Мрія | Рейтинг: 5.0/2 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2018
    Сайт управляється системою uCoz