24 традиційний еколого-туристський зліт «Весна 2013»
Час проведення зльоту: 27 квітня 2013 року з 7.00 до 15; Місце проведення зльоту: рекреаційна зона НПП «Великий Луг», Заяча поляна; NB До місця проведення рухатися по дорозі від ПК «Гірник» до Каховського водосховища, до боксів «Турецького флоту». Далі через бокси піднятися вверх до галявини. Журі буде зустрічати команди біля боксів. Команди: еколого-натуралістичний гурток «Білі Ворони», 5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б; 8-А, 8-Б; 9-А; 9-Б, 10; 11-Б класів школи «Талант» м. Дныпрорудного; Склад команди: 5 юнаків, 5 дівчат (допускається довільна кількість учасників запасного складу); Журі: Жук Н.С., Дроздова Г.С., Агалаков Д.О., Решетова Н.С., Дашковська Л.І., Недільська І.І., Разієвська Ж.В., ветерани і члени клубу «Білі Ворони»; Комендант зльоту: Дроздов М.В. Головний суддя зльоту: Решетов С.О. NB При собі усі учасники зльоту повинні мати запас води, бутерброди, аптечки. Наявність курток, спортивної форми та взуття обов'язкове.
Графік роботи і програма зльоту: 7.00-8.00 – збір суддівської колегії, розмітка і огородження місця проведення змагань зі стрільби, ТПТ, слек-лайну, конкурсної програми; 8.00- 8.30 – прибуття і розміщення команд, екологічний десант, нарада представників команд, жеребкування команд; 8.30 – 9.00 – шикування команд, відкриття зльоту, привітання міського голови Матвєєва Є.С., адміністрації НПП «Великий Луг», ветеранів клубу «Білі Ворони»; 9.00 – 9.15 – конкурс екологічних плакатів. Тема «Каховське водосховище – рана на тілі України!»; 9.15 – 9.30 - конкурс писанок; 9.30 – 9.45 – конкурс пиріжків з картоплею; 9.45 – 10.00 – конкурс вареників; 10.30 – 12.00 – змагання з ТПТ серед команд юнаків; 10.30 - 12.00 – змагання зі стрільби з пневматичної зброї серед команд дівчат; 12.00 – 13.30 – змагання зі стрільби з пневматичної зброї серед команд юнаків; 12.00 – 13.30 –змагання з ТПТ серед команд дівчат; 10.00 – 12.30 – тренінг – змагання зі слек-лайну команд зльоту; 10.00 – 12.30 – «Козацькі розваги» серед команд юнаків; Як варіант, проводиться козацька лава між гуртами учнів і ветеранами клубу "Білі Ворони"; 13.30 – 14.00 – підведення підсумків зльоту, визначення призерів і переможців зльоту; 14.00 -14.30 – шикування команд, нагородження переможців та учасників зльоту; 14.30 – 15.00 – екологічний десант, завершення зльоту; 15.00 – 15.30 – зняття трас, нарада суддівської колегії по підсумкам зльоту.
NB 1. У конкурсі екологічних плакатів приймаються роботи формату А1 (ватманський лист). Необхідно, щоб крім малюнка, використовувався слоган «Каховське водосховище – рана на тілі України!» Техніка виконання роботи довільна (графіка, акварель, туш, масло, гуаш, сангіна тощо). 2. У конкурсі «Писанка» необхідно на блюді чи таці представити не менше 5 писанок. Колір, техніка виконання та елементи декору писанки довільні. Журі після оцінювання і апробації повертає писанки команді. 3. У конкурсі «Пиріжки з картоплею» необхідно на блюді чи таці представити не менше 10 пиріжків з картоплею, як головним елементом начинки. Інші інгредієнти начинки (печінка, гриби, цибуля тощо) довільні. Журі після оцінювання і апробації повертає пиріжки команді. 4. У конкурсі «Вареники» необхідно у горщику чи глибокій мисці представити не менше 20 вареників. Начинка вареників, підлива та елементи декору довільні. Журі після оцінювання і апробації повертає вареники команді. 5. Стрільба із пневматичної гвинтівки проводиться серед команд юнаків. У змаганнях приймають участь 5 юнаків. Незалежно від віку, кількість вибитих очок сумуються і переможці визначаються за більшою кількістю очок. 6. Стрільба з пневматичного пістолета проводиться серед команд дівчат. У змаганнях приймають участь 5 дівчат. Незалежно від віку, кількість вибитих очок сумуються і переможці визначаються за більшою кількістю очок. 7. Перелік конкурсів для юнаків «Козацькі розваги» (5-11 класи) 1. Армрестлінг у положенні лежачи – по 1 представнику від команди 2. Віджимання від землі – по 2 представники від команди 3. Підняття гирі 16 кг. (8-11 класи), або вижимання гантелі 8 кг. (5-7 класи) - по 1 представнику від команди 4. Перетягування канату – по 5 представників від команди 8. Увага! Заміна у складі команд представниками інших класів чи шкіл не допускається. Команда у складі менше 5 учасників до змагань не допускаються!
|