Cвобода світогляду в шкільних підручниках - Форум
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Вітаю Вас, Гость · RSS 29.03.2024, 12:30

    [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Форум » Збір подписів » Петиції, звернення, вимоги » Cвобода світогляду в шкільних підручниках (Збір підписів, петиція)
    Cвобода світогляду в шкільних підручниках
    ПВПДата: Вторник, 19.01.2010, 13:18 | Повідомлення # 1
    800-1200
    Група: Керівник проекту
    Повідомлень: 856
    Репутація: 13
    Статус: Оффлайн
    My WebPage

    Адресат петиції: Окружний адміністративний суд м. Києва

    Збір підписів на підтримку ініціатив щодо свободи світогляду у шкільних підручниках

    Сьогодні на природничу та суспільствознавчу інформацію, яка може потрапляти до шкільних підручників, накладено «атеїстичний» фільтр. МОН України отримало цей інформаційний фільтр у спадок від попередньої держави. В результаті, всі розділи підручників, де розглядається проблема походження світу, містять приблизно лише половину (!) усієї фактологічної інформації, дотичної до теми. Пропускається лише та частина фактів, яка не суперечить «стандартному науковому» погляду на походження й устрій світу.

    ЯКІ ФАКТИ НЕ ПРОПУСКАЮТЬ ДО ПІДРУЧНИКІВ?
    Ідеться не про моральну, релігійну чи міфологічну, а про суто наукову, фактологічну інформацію. Наприклад, лише приблизно половина фактів археології вкладається в стандартну (еволюційну, натуралістичну) модель історії людства. У неї не вкладаються дуже численні, практично регулярні знахідки слідів людської діяльності, людських виробів та кісток у гірських шарах віком у десятки, сотні мільйонів й навіть мільярди років, – і через МОНівський фільтр ці факти не можливо запровадити до підручників. В еволюційну модель не вкладається також не менше як половина фактів з геології, дотичних до проблеми походження: наприклад, факт про неіснування т.зв. геохронологічної колони/шкали ніде, окрім як у головах вчених-атеїстів, бо 80-85% суходолу Землі не містить бодай 3 з 10-ти геологічних шарів цієї шкали у правильній послідовності; а на геохронологічній шкалі заснована ж майже уся сучасна система датувань історії Землі та стародавньої історії людства! Ця шкала повністю хибна. Або ж інший факт: практично завжди вугілля, нафта й газ містять у собі значну концентрацію радіоактивного вуглецю С-14, який мусив би практично повністю розпастися за лише 100 тис. років; а це вказує на те, що вік покладів органічного палива не перевищує 20-40 тис. років. Обидва факти дуже важливі, але про них заборонено згадувати на сторінках підручників. Неможливо донести до учнів більш як половину усіх фактів астрофізики й космології, дотичних до проблеми походження світу. Наприклад, учням повідомляють нужденну інформацію, яка підтверджує або не суперечить стандартній моделі походження Всесвіту (теорія великого вибуху), але не повідомляють багатющу колекцію наукових фактів, кожного з яких достатньо для спростування цієї моделі (факт існування «вісі Всесвіту», закон причинності, друге начало термодинаміки, обертання багатьох планет й місяців у протилежному до решти напрямі, дуже різний хімічний склад планет, дуже різна температура планет тощо). Те ж саме стосується й палеонтології. Підручники принципово не можуть згадувати про те, що поруч з нечисленними аргументами на користь гіпотези вимерлості динозаврів до появи людей, існує аж 4 групи наукових аргументів за недавнє співіснування динозаврів з людьми, включно з демонстрацією незотлілої органіки у майже всіх (!) кістках динозаврів – гнучких кровоносних судин, гемоглобіну, еритроцитів, білків, ДНК та кісткового мозку, а також зображень динозаврів на десятках тисяч стародавніх каменів, часто у взаємодії з людьми. Неможливо згадати факт, що закам’яніння рештків організмів може відбуватися не за мільйони років, а за лічені роки, і т.ін. Те ж саме стосується й усіх інших наук, які мають дані щодо проблеми походження живого й неживого світу та історії людства, – фізики, молекулярної біології, біохімії та генетики, фізіології людини, лінгвістики, суспільствознавчих дисциплін тощо. Всі ті їхні дані, які не підтверджують еволюціонізм/дарвінізм/натуралізм (а це близько половини усіх їхніх даних загалом) відфільтровуються злочинним фільтром МОН. Зауважте, ці факти заборонено до розміщення у підручниках не через релігійну чи іншу ненаукову термінологію, а через ірраціональну антиконституційну відданість керівників МОН якомусь одному зі світоглядів – матеріалістичному.
    Як реалізований «фільтр» на зміст підручників? Він реалізований через програми підручників, бо автори підручників при укладанні змісту підручників обмежені вимогами програм. А ці програми (затверджені МОН) вимагають, щоб підручники формували «науковий», тобто у більшості випадків атеїстичний світогляд. Так, програма МОН для підручників з фізики за 7-12 кл. містить вимогу: «Головна мета навчання фiзики в середнiй школi полягає в розвитку… наукового свiтогляду», а програма для підручників з географії за 6-11 кл. містить вимогу: «Географія є… основою для формування гуманістичного світогляду», – тобто учням нав’язується лише один зі світоглядів («науковий» та «гуманістичний» свiтогляди є різновидами атеїстичного/натуралістичного світогляду).

    ЯКА ШКОДА ВІД ФІЛЬТРУВАННЯ?
    Практика фільтрування з боку МОН грубо суперечить ст. 35 Конституції України, яка закріплює право людини на «свободу вибору світогляду», статтям 3,21,23,24,15 цієї ж Конституції, а також законам «Про освіту», «Про інформацію». Вільний особистісний світоглядний вибір дитини стає основою її ідентичності і зростання, фізичного, психічного та морально-світоглядного здоров’я й повинен бути під пильним захистом держави та основою навчально-виховного процесу у школі. Проте, МОН України в основу цього процесу під ширмою наукового підходу кладе забезпечення монопольного становища лише одного, матеріалістичного світогляду, здійснюючи насильство над вільним вибором дітей, чим грубо порушує їх конституційні права. Воно, як рогачем, тримає душі і сумління наших дітей, змушуючи їх споживати камінь замість хліба (повторюємо – йдеться про загальнообову’язкову освіту).
    Незважаючи на всі наші скарги, Міністерство продовжує починати підручники «Я і Україна» (3 клас), «Історія стародавнього світу» (6 клас) та ін. словами: «Учені довели, що предками людини були звірі». І це при тому, що питання походження є ключовим при формуванні світогляду молодої людини, й від того, чи вважає себе людина випадковим перерозподілом атомів чи створінням вищого інтелекту, сильно залежить її поведінка й уявлення про сенс і цінність людського життя. У таких умовах не дивною є швидка моральна деградація нашого суспільства, надзвичайно велика поширеність хабарництва, п’янства, наркоманії, проституції тощо. Не дивною є й моральна збанкрутілість нашої еліти, – людей, батьки яких вигубили десятки мільйонів життів заради зникнення капіталізму, опісля чого їхні діти першими стали в чергу на те, щоб повернути капіталізм. Люди, вирощені під тиском ідеї, що наука нібито довела неіснування Бога, є більш безпринципними, ніж люди з недеформованим світобаченням. Саме в юності формується світогляд, й саме у школі потрібна всебічна (хоча й недеталізована) інформація про походження світу, – у дорослому віці виправити викривлений світогляд вкрай важко. Статистика показує, що, якщо людина не прийшла до Бога до 17 років, імовірність її навернення у майбутньому знижується приблизно у 10 разів. Своїми фільтрами МОН України утримує дітей від навернення до Бога. Отже, попри все те добре, що воно робить, Міністерство освіти сприяє руйнації наших дітей.

    ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ?
    Пропонується судовим чином добитися від МОН усунення зазначеного фільтру. Інститутом проблем походження і розвитку Всесвіту і життя вже майже 5 років ведеться активна боротьба за реформу підручників, за усунення злочинного фільтру МОН, за введення альтернативних світоглядних шкільних предметів. І ось, нарешті, після вичерпання усіх «мирних» можливостей, Інститут спільно з групою батьків (керівник проекту – Володимир Шепетько) 23.10.2009 р. подав судовий позов проти МОН України. – Ознайомитися зі змістом позову та ходом судового процесу можна на сайті http://nt-creaz.org.ua/data/sud-main.htm.
    Звертаємо увагу, що деякі ЗМІ у повідомленнях про позов лукаво стверджують, що позивачі ніби-то вимагають заборонити викладання гіпотези Дарвіна в системі загальнообов’язщкової освіти й так добитися «пільг» для теїстичного світогляду. Насправді, навпаки, ми вимагаємо двох речей в школі: 1) усунення фільтрування наукових фактів на користь матеріалістичного світогляду, 2) вільного допуску наукової інформації про обрунтованність креаціонізму. Ми за рівноправність обох світоглядів. Ми за розширення доступу до інформації, а не за обмеження.

    Враховуючи все вищевказане, ми, користувачі Інтернету, які є небайдужими до долі дітей:
    – бажаємо захистити душі наших дітей від дезінформаційного тиску у школах й у такий спосіб збільшити ймовірність їхнього навернення до Бога;
    – хочемо, щоб шкільні програми України містили повноцінний, розширений розгляд не лише атеїстичної/натуралістичної/еволюційної концепції походження живого й неживого світу, але також і теїстичної/ідеалістичної/креаційної концепції, з наведенням усіх переваг та недоліків обох концепцій;
    – вимагаємо задоволення вимог справи №2а 13075/09/2670 «Про визнання неправомірними рішень та діянь центрального виконавчого органу державної влади щодо порушення конституційних прав дитини у сфері загальнообов’язкової освіти», яка розглядається в Окружному адміністративному суді м. Києва.

    З повагою,
    ті, що підписалися нижче.


    vprystupa@inko.lviv.ua
     
    Форум » Збір подписів » Петиції, звернення, вимоги » Cвобода світогляду в шкільних підручниках (Збір підписів, петиція)
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук:

    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz