Меню сайту | | |
Нові коментарі | Ось це так! Молодці волонтери! ) Відмінно! Молодці! Так тримати! ) | |
Авторизация | | |
Друзі сайту |
| |
Пошук | | |
Статистика |
Сегодня работали на сайте:
Сейчас на сайте
| |
|
|
Вітаю Вас, Гость · RSS |
23.11.2024, 12:38 |
|
програмні документи дитячого екологічного руху
|
|
Олександр | Дата: Вторник, 22.09.2009, 19:39 | Повідомлення # 1 |
0-20 сообщений
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 3
Статус: Оффлайн
| Пропоную всім бажаючим прийняти участь у обговорені питання статусу Всеукраїнського дитячого екологічного руху З повагою Субботін О. Житомир
|
|
| |
ПВП | Дата: Среда, 23.09.2009, 09:24 | Повідомлення # 2 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Якщо можна розмістіть ще Статут та інші документи, які вже є напрацьовані.
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
Толя | Дата: Суббота, 03.09.2011, 20:51 | Повідомлення # 3 |
0-20 сообщений
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Оффлайн
| Наш проект (на рівні організації сату). Далі працюємо над створенням організації. Свого роду "ноу-хау". Наша адреса : http://kalutskyi777.ucoz.ru/
Хотів створити тему, не вийшло чомусь. Тому тут написав.
|
|
| |
ПВП | Дата: Понедельник, 05.09.2011, 08:50 | Повідомлення # 4 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Проглянув Ваш сайт. Думаю що матеріали які там розміщенні можна було б подати і тут. Знайшовши відповідну тему, яка більше підходить до даного матеріалу Ви можете розміщувати ці матеріали кожен окремо, роблячи посилку на свій сайт
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
Толя | Дата: Суббота, 10.09.2011, 23:05 | Повідомлення # 5 |
0-20 сообщений
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Оффлайн
| .
Повідомлення відредагував Толя - Понедельник, 12.09.2011, 20:19 |
|
| |
ecorezerv | Дата: Суббота, 10.09.2011, 23:14 | Повідомлення # 6 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 114
Статус: Оффлайн
| Анатолий, добавляйте сведения о Вашей организации в справочник детского экологического движения: http://ecorezerv.ucoz.ua/load/0-0-0-0-1
Будемо разом - переможемо!
|
|
| |
ПВП | Дата: Понедельник, 12.09.2011, 09:12 | Повідомлення # 7 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Quote (Толя) Тепер у нас є дитяча екологічна організація : Творче обєднання "Оберег", еколого-технологічного напрямку. Правда, ми неформали, але нас це влаштовує.
Так це ж добре!. Ми ж тут всі неформали. Доречі дуже цікаве словосполучення "еколого-технологічного". Ми більше стикаємось з еколого-виховним, еколого-освітнім, еколого-культурним і т.д. з таким стикаюсь здається вперше. Так що якщо можна більш детально розкажіть що мається на увазі під висловом еколого-технологічний і чим він різниця від наведених вище
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
Толя | Дата: Понедельник, 12.09.2011, 15:55 | Повідомлення # 8 |
0-20 сообщений
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Оффлайн
| .
Повідомлення відредагував Толя - Понедельник, 12.09.2011, 20:03 |
|
| |
ПВП | Дата: Понедельник, 12.09.2011, 17:18 | Повідомлення # 9 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Не хочу тут писати тут свої критичні зауваження. але якщо ви хочече офіційно реєструвати свою організацію, то тут існують певні вимоги до Статуту і їх необхідно зберігати Організацію легалізовано
. . . . . . . . . . . . . управлінням юстиції
". ." . . . . . . . . . . . . . 200. . р.
Запис в обліковому журналі N . . .
ЗАТВЕРДЖЕНО
установчими зборами . . . . . . . . . .
. . . . . . . . громадської організації
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
від 1 вересня 2005 р.
Протокол N 1
СТАТУТ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
громадської організації
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.Назва об'єднання громадян, статус, адреса 1.. . . . . . . . . . . . . громадську організацію ". . . . . . . . . . . . ." (надалі - "Центр") створено відповідно до Конституції України та Закону України "Про об'єднання громадян". 2.. . . . . . . . . . . . . створюється на невизначений термін, має місцевий статус та поширює свою діяльність на територію . . . . . . . . . . . . . області. 3.. . . . . . . . . . . . . не є юридичною особою. Центр легалізується шляхом письмового повідомлення про його заснування до легалізуючого органу. 4.. . . . . . . . . . . . . має власний бланк для листування. 5.Повна назва . . . . . . . . . . . . .: . . . . . . . . . . . . . громадська організація ". . . . . . . . . . . . ."; ■У листуванні Центр може не зазначати своєї організаційної форми - ". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ." та ". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ." 6.Скорочена назва Центру: 7.Реєстраційна адреса Центру: . . . . . . . . . . . . .. Центр може мати поштову адресу, що не збігається з реєстраційною. 2.Мета та завдання Центру 1.Основною метою діяльності Центру є задоволення та захист законних прав та інтересів своїх членів, громадських інтересів у різноманітних сферах суспільного життя. Пріоритетною метою Центру є задоволення та захист законних прав та інтересів своїх членів, громадських інтересів при захисті підприємців. 2.Основним завданням Центру є: ■недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів; ■зменшення втручання держави в діяльність суб'єктів господарювання; ■усунення перешкод для розвитку господарської діяльності; ■організація зворотного зв'язку між підприємницьким середовищем та регуляторними органами для оцінки ступеня ефективності державної регуляторної діяльності; ■сприяння підвищенню рівня правової обізнаності членів Центру та громадськості; ■відновлення прав членів Центру в разі їх порушення; ■координація діяльності членів для досягнення мети та завдань Центру. 3.Центр є правозахисною організацією. Діяльність Центру може проводитися в напрямках, не заборонених чинним законодавством, які відповідають меті та завданням, визначеним цим Статутом. Зокрема, Центр: ■подає до регуляторних органів пропозиції щодо необхідності підготовки проектів регуляторних актів, а також їх перегляду; ■у випадках, передбачених законодавством, бере участь у розробці проектів регуляторних актів; ■подає зауваження та пропозиції щодо оприлюднених проектів регуляторних актів, бере участь у відкритих обговореннях питань, пов'язаних з регуляторною діяльністю; ■готує експертні висновки та аналіз регуляторного впливу проектів регуляторних актів; ■відстежує результативність регуляторних актів; ■звертається до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, громадських організацій, засобів масової інформації для досягнення мети та завдань Центру. 4.За рішенням відповідних статутних органів Центр може входити до складу інших об'єднань громадян, коаліцій, асоціацій тощо. Також Центр може домовлятися про співпрацю та взаємодопомогу з будь-якими іншими особами. 3.Умови і порядок прийому в члени Центру, вибуття з нього 1.Членство в Центрі є добровільним. Воно є колективним та може бути індивідуальним. Членом Центру може бути особа, яка висловила бажання бути членом Центру та в установленому цим Статутом порядку прийнята до складу членів Центру. 2.Колективними членами можуть бути колективи будь-яких юридичних осіб (як суб'єктів підприємництва, так і осіб, що не здійснюють підприємницької діяльності) та колективи членів будь-яких об'єднань громадян. Колективні члени реалізують свої права та обов'язки через своїх представників, які визначаються згідно з вимогами чинного законодавства та статутних документів відповідної юридичної особи (громадської організації). Індивідуальним членом Центру може бути будь-яка дієздатна особа, яка досягла 14 років. 3.Центр не має фіксованого членства. 4.Прийом нових членів здійснюється за умови дотримання ними вимог Статуту Центру. 5.Член Центру може в будь-який час вийти з нього за власним бажанням. 6.Член Центру може бути виключений з нього у разі недотримання вимог Статуту. 7.Питання щодо прийняття та вибуття членів Центру вирішує Рада Центру. Рада Центру може встановлювати додаткові умови щодо прийняття до складу членів Центру. 4.Права і обов'язки членів Центру 1.Члени Центру мають право: ■брати участь в усіх заходах Центру; ■брати участь у роботі органів Центру в порядку, визначеному цим Статутом; ■висловлювати свої думки та робити пропозиції щодо діяльності Центру; ■отримувати інформацію щодо поточної регуляторної діяльності Центру; ■звертатись до Центру за допомогою щодо захисту своїх інтересів; ■припиняти членство в Центрі. 2.Члени Центру зобов'язані: ■сприяти досягненню мети та завдань Центру; ■виконувати вимоги Статуту Центру; ■надавати реально можливу допомогу Центру в його діяльності; ■узгоджувати власну регуляторну діяльність з діяльністю Центру; ■утримуватися від будь-якої підтримки проектів регуляторних актів, проти ухвалення яких виступає Центр. •Порядок утворення і діяльності статутних органів Центру, місцевих осередків та їхні повноваження 1.Загальні збори Центру 2.Загальні збори можуть розглянути і будь-яке інше питання щодо діяльності Центру. 3.Вищим керівним органом Центру є Загальні збори, які вирішують усі основні питання діяльності Центру, а саме: ◦визначення організаційної структури Центру; ◦прийняття Статуту та внесення до нього змін і доповнень; ◦обрання та відкликання Голови Центру, членів Ради Центру; ◦прийняття рішення про припинення (ліквідацію, реорганізацію) діяльності Центру. 4.Кожний член Центру має один голос на Загальних зборах. 5.Загальні збори збираються за необхідності, але не рідше одного разу на рік. Загальні збори вважаються чинними, якщо в їхній роботі беруть участь не менш як 50 % членів Центру. Усі рішення Загальних зборів ухвалюються відкритим голосуванням більшістю у дві третини голосів учасників Загальних зборів. 6.Загальні збори очолює голова Зборів, який обирається учасниками Зборів. 7.Скликання зборів може ініціювати Голова Центру, Рада Центру або більшість членів Центру. Про проведення Загальних зборів Голова Центру заздалегідь повідомляє всіх членів Центру. Рішення Загальних зборів оформлюється протоколом, який підписується головою Зборів. 8.Рада Центру 9.У період між Загальними зборами постійно діючим керівним органом є Рада Центру. Рада вирішує питання, що не належать до виключної компетенції Загальних зборів. Зокрема, Рада вирішує питання членства в Центрі. 10.Кількісний і персональний склад Ради визначається Зборами. 11.Засідання Ради вважається чинним, якщо на ньому присутні більше половини членів Ради. Усі рішення на засіданнях Ради ухвалюються простою більшістю голосів. Засідання Ради протоколюються в разі необхідності. Протокол засідання Ради підписує Голова Центру. 12.Раду очолює Голова Центру. Голова Центру здійснює керівництво поточною діяльністю Центру. 13.У разі необхідності до проведення Зборів членів Центру Рада може призначити тимчасового виконувача обов'язків Голови Центру. 14.Голова правління підписує від імені Центру будь-які документи, представляє Організацію у відносинах з державними органами, іншими юридичними і фізичними особами, громадськими організаціями. Представницькі функції можуть бути делеговані і членам Ради Центру. 15.Голова Центру відповідає за збереження документації Центру. 16.Підпис представника колективного члена на документах Центру в разі необхідності може бути засвідчений печаткою відповідної юридичної особи, колектив якої є членом Центру. 17.Місцеві осередки 18.Місцеві осередки можуть створюватися за територіальним принципом та об'єднувати не менше ніж трьох осіб. 19.Місцеві осередки діють на підставі власного Положення, яке не повинно суперечити Статуту Центру та чинному законодавству України, схвалюється їхніми вищими керівними органами та затверджується Радою Центру. 20.Місцеві осередки легалізуються в установленому законом порядку. •Джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об'єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань 1.Центр не отримує і не використовує будь-які кошти і майно. 2.Центр не здійснює господарської та іншої комерційної діяльності, не є платником податків. 3.Контроль за діяльністю Центру здійснюють компетентні державні органи відповідно до чинного законодавства. 4.Центр оприлюднює інформацію про свою діяльність, зміни складу органів та статутних документів в обсягах та в порядку, визначеному законодавством. •Порядок внесення змін і доповнень до статутних документів 1.Єдиним статутним документом Центру є його Статут. 2.Зміни та доповнення до Статуту ухвалюють Збори. 3.При затвердженні Статут підписують Засновники Центру. Всі зміни та доповнення до Статуту підписує Голова Центру або за рішенням повноважних Зборів - будь-яка інша особа (Голова Зборів, члени Ради тощо). Підпис представника колективного члена Центру на Статуті може засвідчуватися печаткою відповідної юридичної особи, колектив якої є членом Центру. •Порядок припинення діяльності Центру. Вирішення майнових питань, пов'язаних з його ліквідацією 1.Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації або ліквідації. 2.Реорганізація або ліквідація Центру здійснюється за рішенням Загальних зборів або суду у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством. 3.При реорганізації Центру сукупність його прав та обов'язків переходить до правонаступника. 4.Усі суперечки щодо майнових питань вирішуються в судовому порядку.
vprystupa@inko.lviv.ua
Повідомлення відредагував ПВП - Понедельник, 12.09.2011, 17:19 |
|
| |
Толя | Дата: Понедельник, 12.09.2011, 20:11 | Повідомлення # 10 |
0-20 сообщений
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Статус: Оффлайн
| .
Повідомлення відредагував Толя - Понедельник, 12.09.2011, 20:44 |
|
| |
ПВП | Дата: Вторник, 13.09.2011, 09:27 | Повідомлення # 11 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Незрозумів де зникли Ваші повідомлення
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
ecorezerv | Дата: Вторник, 13.09.2011, 09:34 | Повідомлення # 12 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 114
Статус: Оффлайн
| Пользователь удалил свои сообщения. Считаю, что важнейшим признаком адекватности потенциальных партнеров является их способность и стремление к конструктивному диалогу, основанная на толерантности и на признании отсутствия истины в последней инстанции. Это вообще большая проблема современного общества - низкий уровень доверия.
Будемо разом - переможемо!
|
|
| |
ПВП | Дата: Вторник, 13.09.2011, 16:18 | Повідомлення # 13 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Не зрозуміло які тут можуть бути образи. Ми наприклад від моменту створення до моменту реєстрації пройшли 5 років від 1991 до 1996. Та й навіть ще після цього ще три рази були змушенні змінювати свій статут підлаштовуючись під нові закони про неприбуткові організації. Так що враховуючи це я думаю що я мав право вказати на неточності які були у статуті НГО "Оберіг....". ЯКщо автор не збирається свою організацію реєструвати ну тоді це може бути будь який текст на його вибір. А так, ну що можу сказати. Дуже шкода що така цікава людина випадає з наших дискусій і обговорень
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
ecorezerv | Дата: Вторник, 13.09.2011, 18:26 | Повідомлення # 14 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 114
Статус: Оффлайн
| Здесь есть проблема. Тем более, что количество неформально действующих организаций в Украине достаточно внушительное. Вероятно, есть причины недоверия к официально признанным способам оформления деятельности экологических организаций. Возможно, эти процессы излишне регламентированы и возлагают на руководство дополнительную и непосильную ответственность. Лидеры таких общественных структур задаются вопросом: зачем мне официальная регистрация? Ради чего они должны оказываться в структуре жесткой зависимости от разнообразных инспекций? Ведь многие активисты привыкли и считают достаточным материальные потребности своих организаций удовлетворять без посторонней помощи, опираясь на свои собственные доходы - зачастую на собственную зарплату учителя. Среди энтузиастов природоохранного движения и среди специалистов в области экологического образования грамотные финансисты, фэндрейзеры в современном обществе оказываются в меньшинстве.
Будемо разом - переможемо!
|
|
| |
ПВП | Дата: Четверг, 15.09.2011, 10:04 | Повідомлення # 15 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| У мене така сама недовіра була. А яка була образа коли нам з розділу "Мета та Завдання" викинули половину тексту - бо це не відповідає нормам і положенням. Але ми живемо в тій державі в якій живемо. І якщо хочемо щось робити необхідно в деяких випадках іти на поступки. Ми зареєстрували організацію в 1996 році і то тільки через те що нам мали прийти гроші по гранту. Довелося реєструватися і відкривати рахунок. А так мені ця реєстраціє непотрібна була зовсім, ми працювали і без неї. А інспекції то таке діло. РЕєструйте неприбуткову організацію, не виплачуйте зарплат та інших винагород і все. І вам ніякі інспекції не страшні. Ми наприклад здаємо лише один звіт (звіт неприбуткової організації) в податкову - один раз в квартал. В решту фондів пенсійний, різні соцстрахи і т.д. ми написали листи що у нас немає штатних і найманих працівників і ми не отримуємо ні зарплат ні інших винагород. І все. І туди ми звіти не здаємо. І це все роблю я особисто, у нас немає ніяких бухгалтерів. З приміщенням та сама ситуація. Організація зареєстрована у мене на квартирі. Отже ми ні за яка аренду приміщення не платимо, отже і немаємо ніяких звітностей і розрахунків. Так що не такий страшний чорт як його малюють. А оскільки гроші у нас на рахунку зявляються раз на декілька років, то великих проблем зі звітністю я відчуваю
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
ecorezerv | Дата: Пятница, 16.09.2011, 16:12 | Повідомлення # 16 |
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 114
Статус: Оффлайн
| Quote (ПВП) Так що не такий страшний чорт як його малюють.
Может быть и так. Но Вы и сами пишите, что финансирование для проектов удается получить один раз в несколько лет. И то, это скорее всего гранты зарубежных фондов. Поддержку экологического детского общественного движения со стороны государства и отечественного бизнеса можно назвать едва заметной. Так стоит ли при таком положении вещей тратить свою энергию и время на придуманные чиновниками условности? Эти ресурсы нам пригодятся для более благородных усилий, чтобы действовать на благо зеленых ценностей и ради вовлечения нового поколения в созидательные процессы. Другими словами, понять неформалов не так уж и сложно.
Будемо разом - переможемо!
|
|
| |
ПВП | Дата: Четверг, 22.09.2011, 12:23 | Повідомлення # 17 |
800-1200
Група: Керівник проекту
Повідомлень: 856
Статус: Оффлайн
| Так фінансування вдається отримати раз в декілька років, але ми не робимо з цього проблеми. Звісно можна було б мати більше фінансування. Але як брати гроші у тих хто пронує відкат, як брати гроші у злодіїв і екологічних злочинців? Можливо ми робимо не вірно, і все таки потрібно брати ці гроші, можливо потрібно йти вітатися і обніматися в міську і обласні ради з хабарниками і продажними чиновниками, але це не для нас. І Ви тут в принципі праві що можливо і непотрібно витрачати час на всі ці умовності, але це палка з двома кінцями. Проводячи будь-який захід (з грошими чи без, значення немає) Вас всюди запитають чи ваша організація зареєстрована. Також в разі відсутності реєстрації можлива крадіжка вашої назви і емблеми іншими, більш спритними "громадськими активістами". Стосовно ресурсів на реєстрацію то тут їх непотрібно. Потрібні лише кошти на печатку, але її потрібно робити лише для банківських операцій. Ми наприклад зареєструвалися в 1996 а печатку здається зробили лише 1998 році. Так що головне робота, і кожному окремо потрібно вирішувати потрібна чи непотрібна йому реєстрація. І кошти тут не головне, я думаю що ви про це самі знаєте. що є організації з великими бюджетами які нічого не роблять, і є без бюджету які роблять більше. Зрозуміло що ми не можемо з ними конкурувати, але це і непотрібно. Просто необхідно називати речі своїми іменами. І коли директор станції натуралістів, чи станції туристів чи ще будь якої офіційної установи створює ще при собі громадську організацію. це як на мене виглядає трішки дивно. Коли на зборах НГО робота на офіціній роботі видається за громадську роботу, а громадська робота в себе в установі видається за офіційну роботу за яку їм необхідно платити гроші. Я не за те щоб це заборонити чи ще якось покарати. Кожен робить що може. Я за те щоб називати все кокретними іменами. НГО є НГО, а школа (садок, різні станції, гуртки, центри і т.д.) це є державні організації. Тут необхідна співпраця між всім цим, а не конкуренція. ЯК можна конкурувати з офіційною установою в якій зареєстроваа НГО, коли там фінансування і від фондів і від держави, коли там люди отримують за це зарплати і премії. Ось тому і опускаються руки у так як ви їх назвали неформалів. Бо вони бачать у цьому свою меншовартість. Що одним хліб з ковбасою а їм і хліба вже не вистачає, хоча роботи роблять не менше ніж державні установи. А якщо цю роботу зрівняти ще й з витраченими коштами то можна сказати що неформали роблять більше. Так що за це їм тільки честь і слава.
vprystupa@inko.lviv.ua
|
|
| |
|
|