Каталог статей
Меню сайту
Нові коментарі
Авторизация

Друзі сайту
Оновлення форуму
  • Закарпатська область (3)
  • Дом для Ваших родных (0)
  • Конференції, зїзди, семінари (38)
  • Наші печатні видання (15)
  • Релігії світу та екологічне виховання молоді (58)
  • Работа в интернете (1)
  • Здоров'я спини (0)
  • літературний журнал "Дніпро" (1)
  • Ділимось поезією. (2)
  • Росла собі ялиночка (5)
  • Категорії розділу
    Презентації [0]
    Статті [13]
    Сценарії заходів [0]
    Всеукраїнська толока [9]
    Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [16]
    Ваш вклад в проект "Экологическое образование для устойчивого развития Украины"
    Хмара тегів
    Вестник Мечты ЗРЗ ПИТАНИЕ МАМА-86-Запорожье здоровье Вісник Мрії ВМ-НФ електронні відходи Мама-86 Республіка Мрія Мама-86-Запоріжжя живи органично Запорожье Экомарафон екомарафон Республика Мечта Запоріжжя конкурс екоосвіта Живи органічно
    Пошук
    Статистика



    mail.ru

    Сегодня работали на сайте:

    Сейчас на сайте

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Вітаю Вас, Гость · RSS 11.05.2024, 05:39

    Головна » Статті » Матеріали семінарів "Екоосвіта для ЗР" » Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" [ Додати статтю ]

    «Подорож на планету дідуся – роковика»
    Колесніченко О. В.
    Вихователь
    ДНЗ №41
    м. Херсон
    Заняття для групи молодшого віку
    «Подорож на планету дідуся – роковика»
    Попередня робота: підбір віршованого матеріалу, ігор, музики; виготовлення заготовок сніжинок, квітів, мушель, листочків; оформлення кімнати, розучування фізкультхвилинки, вірша – звуконаслідування, психогімнастики.
    Мотивація: удосконалювати моторику, підтримувати інтерес малят до виконання ігрових вправ під музику, учити дітей дбайливо ставитись предметів вжитку, берегти свої речі, гальмувати у малят егоїстичні прояви, формувати у дітей основи екологічно – доцільної поведінки, вчити розуміти необхідність бережливого ставлення до природного довкілля, виховувати цікавість до живої природи, виховувати прагнення малюків бути здоровими, веселими, енергійними, радіти своїй фізичній вправності, закріпити знання про сезонні зміни у природі, та їх послідовність, формувати у дітей уявлення про предметне довкілля, властивості та призначення предметів одягу, поглибити знання про воду в природі, розуміти зв'язок стану води з температурою повітря, покращувати логічне мислення, учити малят встановлювати причино – наслідкові зв’язки між зміною забарвлення листя на деревах та погодними умовами восени, сприяти розвитку дикції, уміння виразно розповідати, формувати вміння розповідати про результати своїх спостережень, підтримувати бесіду, , покращувати чіткість мовлення, учити малят помічати красиве, естетично привабливе в природі найближчого оточення, заохочувати милуватися природними об’єктами, спостережливість,формувати вміння обґрунтовувати власну думку, розвивати уяву, творчу ініціативу.
    Обладнання та матеріали: Музика: музика космосу, звуки лісу, шум моря, для естафети, прикрашання ялинки та планети.
    Різне: тканини(біла, зелена, блакитна, синя, жовта, оранжева, червона), ялинки, лялька, одяг, квітка, божа корівка, краб, риба, басейн, аромат «Морський бриз», листочки, пано(дерево з листям, яблуками), корзинки, ялинкові прикраси, скринька із подарунками, олівці.
    Хід заняття
    I. Вступна частина
    Вихователь: Діти, ви хочете відправитись у чарівну подорож? (так) Ми з вами полетимо на чарівну планету. Це планета дідуся – роковика, ось послухайте про нього.
    Дідусь – роковик.
    Вийшов дідусь – роковик. Став махати руками і пускати птахів. Кожен птах має своє ім.’я.
    Махнув дідусь – роковик перший раз – полетіли перші три птахи. Повіяв холод, мороз.
    Махнув удруге – і полетіла друга трійка. Сніг почав танути, на полях з’явились квіти.
    Махнув дідусь – роковик утретє – полетіла третя трійка. Стало душно, спекотно. Люди почали жати жито.
    Махнув учетверте – і полетіли ще три птахи. Повіяв холодний вітер, сипнув рясний дощ, залягли тумани.
    Вихователь: Що сталося, коли вилетіли перші три птахи? (другі, треті, четверті) Коли буває холодно, мороз? (розпускаються квіти і т. д.) От і відправимося ми на планету де є всі чотири пори року, і де на нас чекає дідусь – роковик. Ну що, полетіли? А на чому ми можемо полетіти?(на машині, на літаку, на човні, на ракеті) Одягнемо скафандри, шоломи, рукавиці. Полетіли! 5,4,3,2,1,0.
    Вмикається «Музика космосу»
    Діти, розставивши руки, бігають по колу, забігають у кімнату.
    II. Основна частина
    Вихователь: Ось ми і прилетіли. Та де дідусь – роковик? Не видно. Подивіться, стоїть якась дівчинка. Давайте у неї запитаємо де хазяїн цієї планети.
    - Добрий день дівчинко. Як тебе звуть?
    - Мене звуть Катя.
    - Катя, ти не бачила дідуся – роковика? Ми прилетіли до нього у гості, а його немає.
    - Дідуся полетів у справах, а я його онучка. Друзі допоможіть мені будь ласка!
    - А що трапилось?
    - Тітонька Завірюха повіяла, замела і все переплутала на нашій планеті.
    - Ну що, діти, допоможемо Катрусі розставити все на свої місця? Тоді пішли виправляти помилки.
    Діти підходять до панорами «Зима».
    Вихователь:Подивіться сюди. Яка перед нами пора року? (зима) Як ви здогадались? Давайте подивимось, що тут переплутала тітонька Завірюха. Хто це сидить під ялинкою? (лялька) А як вона вдягнена? Одінемо її по сезону.
    Дидактична гра «Одягни ляльку».
    Перед вами пакет із одягом. Давайте виберемо той, що ми одягаємо взимку.
    Одяг: панамка, шкарпетки, кофта, майка, чоботи, шапка, шорти, штани, куртка, спідниця.
    Вихователь: Куди ми тепер його посадимо, знову на сніг? Он дивіться стоять санки, посадимо на них. І поїде наша лялька гуляти на вулицю. А ви хочете покататись на санчатах, погратись із снігом? Тоді давайте зліпимо сніжки.
    Фізкультхвилинка «Ліпимо сніжок».
    Раз, два, три, чотири, Раз – підкинем,
    Ми сніжок зліпили. Два – підкинем,
    Він кругленький і гладенький, Три - спіймаєм
    Але зовсім не смачненький. І зламаєм.
    Вихователь: Який сніжок? А що буде, коли сніжок потримати у руках? Подивіться уважно, що ще переплутала тітонька Завірюха.
    Діти знаходять під ялинкою квітку.
    Вихователь: А може правильно вона тут стоїть? Квіти хіба не зимою розпускаються? А коли?(навесні) Тоді давайте віднесемо квітку туди, де вона має бути.
    Діти підходять до панорами «Весна», сідають навкруг куточка.
    - Що з весною настає?
    - Сніг у полі розтає.
    - А чому то так буває?
    - Сонце його пригріває.
    - Що ж синіє на землі?
    - Ніжні проліски малі.
    - А що пнеться з – під листа?
    - То травичка вироста.
    Вихователь: Поставимо нашу квітку і розглянемо кого ж ми тут бачимо, на весняній галявині(бджілка, бабка, жук, метелик). Як їх назвати одним словом? А чому не видно комах взимку? Давайте послухаємо, які ми звуки чуємо на весняному лузі.
    Вмикаються «Звуки лісу»
    Звуконаслідування
    Жук літає угорі Шелестить трава:
    І дзижчить «Жу – жу!» «Ша – ша».
    Вуж сховався у норі Краплі крапають:
    І шипить «Шу – шу!» «Тень – тень».
    Повний звуків
    Цілий день!
    Вихователь: Подивіться, до нас прилетіло Сонечко. Яке воно гарненьке. Якого кольору в нього крильця, а цяточки? Дітки, Сонечко попросило мене, щоб ми з ним пограли. Давайте ми йому покажемо нашу гімнастику.
    Психогімнастика «Сонечко»
    Прилетіло сонечко Цяточки чорненькі.
    На мою долонечку - По всіх пальчиках ходило,
    Крильця червоненькі, З мізинчика полетіло.
    Вихователь: Наш дружочок вам дуже дякує і підказує, що на весняній галявинці також є переплутанка від тітоньки Завірюхи. Давайте пошукаємо де вона? (краб і рибка) А де живуть краб і рибка? Може вони живуть у землі, на дереві? Так, рибка і краб не можуть без води, треба віднести їх до моря, додому.
    Діти беруть краба і рибку і несуть до панорами «Літо. Море».

    Вихователь: От ми й прийшли. Подивіться уважно, яких жителів моря ви ще бачите? А яку ви пташку бачите? Всі вони гріються під променями сонечка. Давайте ми до них приєднаємось.
    Медитація «Сонячні промені».
    (вмикається твір П. І. Чайковського «Липень»)
    Уявимо себе на березі моря. Шумлять хвилі, вітер обвіває наші обличчя. Ніжки стоять на теплому пісочку, Давайте пограємось пальчиками, підгребемо пісок під себе, зариємось ручками і ніжками в нього. Приляжемо на пісок, відчуємо, як він гріє наші спинки, ніжки. А зверху на нас світить яскраве сонечко, простягнемо до нього свої рученята, підставимо долоньки. Зловіть сонячний промінчик, сонячне тепло. Піднесіть його до обличчя, до грудей, животика. Хай промінчик їх погріє. Відчуйте як тепло вам стає, як сонячне проміння проникає у ваші сердечка і поширюється по всьому тілу: в руки, пальчики, в шийку і голівку, в ніжки, колінця, ступні. Знизу нас гріє теплий пісочок, а згори яскраве сонечко. Давайте поніжимось у цьому теплі, відпочинемо, послухаємо, як шумлять хвилі моря.
    Де вам було тепло? А де сонечко пригріло найбільше?
    Вихователь: На сонечку ми погрілись, тепер можна і у морі поплавати.
    То тверда, а то м’яка,
    Та здебільшого рідка.
    То нечутна, то шумить,
    Як нема її – біда.
    Люди звуть її… (вода)
    Дихальна гімнастика.
    У нас тут э басейн, а в ньому корисна морська вода. Давайте цією корисною водичкою вмиємо обличчя, промиємо наші оченята. Сьорбнемо водички носиком. Наберемо в долоньки, вдихнемо. Ще раз. Промиємо горлечко, вушка, плечі і ручки. Молодці, а тепер вдихнемо корисне морське повітря (запалюються палички із ароматом «Морський бриз»). Закрити одну ніздрю, другу, обома.
    Вихователь: Ми оздоровились, зігрілись, стали зовсім здоровими. А як ви чудово засмагли на сонечку. Давайте подивимось, що підступна тітонька Завірюха переплутала тут?
    Діти знаходять жовті листочки.
    Вихователь: Якого кольору листочки? А коли в нас жовтіє листя? Що ж віднесемо їх туди, де вони повинні бути.
    Діти йдуть до панорами «Осінь».
    Яблуня: Добрий день дітки!
    Вихователь: Ой, хто це до нас звертається?
    Яблуня: Це я, яблунька. Дітки, бачите що на моїх гілках багато яблук. Допоможіть мені , зберіть яблучка, бо вони важкі і ламають мої гілки, а тримаються дуже міцно, вітер їх зірвати не може.
    Вихователь: Ну що, давайте допоможемо? Зберемо врожай? Але збирати ми їх будемо двома командами. Команда дівчат та команда хлопців. Дівчатка будуть збирати маленькі яблучка, а хлопчики великі.
    Естафета «Збирання врожаю».
    Ой, хороші яблучка у саду, Не відірве яблучка і вітрець,
    Та високо виросли, на біду! Хоч нагнув нам гілочки, молодець.
    У зеленім листячку миготять. Нижче, вітре, гілочки нахили,
    А упасти з гілочки не хотять. Щоб дістати яблучка ми змогли!
    Вмикається музика
    - Один, два, три, гру почни.
    Вихователь: Ну що, весело попрацювали, сподобалось? І яблуньці допомогли, добре діло зробили і розважились трошки
    Яблуня: Дякую любі дітки.
    Вихователь: Давайте подивимось, який врожай ми зібрали. Які яблучка у нас є? ( великі і маленькі, червоні і оранжеві) Давайте порахуємо скільки маленьких оранжевих яблук, а великих червоних? Молодці, впорались із завданням. Подивимось, що тут для нас заховала тітонька Завірюха.
    Діти знаходять корзинку із ялинковими прикрасами.
    Вихователь: Що це? Для чого вони потрібні? Коли ми прикрашаємо ялинку? Тоді пішли прикрашати ялинку.
    Чи то літо, чи зима –
    В неї листячка нема.
    Та вона не потурає,
    В шубі з гілочок гуляє.
    Звучить музика. Діти прикрашають ялинку.
    Вихователь: Подивіться, яка в нас вийшла гарна ялинка. Молодці! Ви виконали всі завдання і виправили всі пере плутанки тітоньки Завірюхи.
    ІІІ. Заключна частина
    У кутку діти знаходять чарівну скриньку і кулю.
    Вихователь: Тітоньки Зима, Весна, Літо та Осінь залишили вам подарунки. Вони вдячні вам за те, що ви виправили всі помилки тітоньки Завірюхи. Ось що вони пишуть.
    «Любі дітки ви чудово впорались із усіма завданнями. І тому ми даруємо вам цю кулю, для того щоб ви створили свою власну планету, прикрасивши її сніжинками від тітоньки Зими, квітками від тітоньки Весни, мушлями від тітоньки Літа та жовтими листочками від тітоньки Осені. Нехай ваша власна планета зігріває своїм теплом.»
    Вихователь: Подивіться на подарунки, що з ними не так? (вони не розфарбовані) Давайте візьмемо олівці і зробимо подарунки кольоровими.
    Звучить музика, діти наклеюють подаруночки на кулю, створюють планету.
    Вихователь:
    - Які пори року ми пригадали?
    - Давайте згадаємо одяг, який ми одягали на ляльку. Чому ми так одягаємось взимку?
    - А що ми одягнемо влітку?
    - Чому комахи прокидаються навесні?
    - Коли і чому жовтіє листя?
    - Яка в нас ялинка для прикрашання? А може треба було взяти живу, сходити у ліс і зрубати?
    - Чому не можна зрубувати дерева?
    Категорія: Интернет-конференция "Екоосвіта для збалансованного розвитку" | Додав: (06.06.2011) | Автор: Колесніченко О. В.
    Переглядів: 2438 | Рейтинг: 0.0/0 |
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Авторське право належить керівникам проекту та авторам матеріалів © 2024
    Сайт управляється системою uCoz