Мета: Фізичний
розвиток – залучати малят до рухливих ігрових вправ, удосконалювати
координованість рухів; удосконалювати моторні навичко, зокрема дрібну моторику
кисті, підтримувати рухову активність вихованців.
Соціально –
моральний розвиток – знайомити
вихованців з правилами поведінки на природі, виховувати прагнення дотримуватись
їх; збагачувати знання дітей про особливості безпечного спілкування людини з
природою взимку; викликати негативне, осудливе ставлення до тих
Емоційно –
ціннісний розвиток – учити малюків
милуватися зимовим пейзажем, викликати радість і захоплення від спостережень за
природою взимку; викликати захоплення від спостережень у природі, учити малюків
радіти спілкуванню з живою природою, розуміти цінність кожної рослини.
Пізнавальний
розвиток – уточнити та закріпити уявлення малюків про зимові
природні явища, особливості вигляду зимового пейзажу тощо, сприяти розвитку
різних видів уваги; формувати вміння порівнювати задані природні об’єкти,
класифікувати їх.
Мовленнєвий
розвиток – збагачувати активний словник, вправляти дітей у побудові
словосполучень із заданим словесним матеріалом, формувати вміння за допомогою
дорослого складати розповіді про свої спостереження в природі; учити дітей
розповідати про дерева, описувати їх, вправляти малят у складанні зв’язних
розповідей.
Художньо –
естетичний розвиток – учити дітей
помічати красу зимового пейзажу, формувати вміння милуватися ним, передавати
свої враження у вокальній творчості; формувати вміння передавати образотворчій
роботі свої враження.
Креативний
розвиток – сприяти розвитку творчих здібностей, виховувати прагнення
до самовираження в творчості; формувати вміння пояснювати причинно – наслідкові
зв’язки в природі.
Обладнання і
матеріали: штучні ялинки, біла тканина, іграшки зайчика, білочки,
птахів, лисеняти, лисиці, горіхи, кошик, пакет з-під соку, ножиці, мотузка,
насіння соняшника, плоди шипшини, зразки слідів, картон, кольоровий папір,
клей; вірші, відеозапис пісні «Песенка про следы»